Kleine vraag! Ik heb een (zeer) klein bedrijf waardoor ik maar 1x per jaar aangifte hoef te doen. Nu loop ik tegen het volgende aan
Ik heb ongeveer 350 euro aan BTW ontvangen en ongeveer 400 euro BTW uitgegeven. Dit houd in dat ik 50 euro terug krijg.
Nu is mijn vraag of ik alsnog de Kleine Ondernemers Regeling kan toepassen en dus de 400 euro hier kan invullen waardoor ik 450 euro terug krijg of reken ik mezelf nu rijker dan dat ik ben?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Richard Zuidgeest
Richard Zuidgeest
Hoi allemaal,
Kleine vraag! Ik heb een (zeer) klein bedrijf waardoor ik maar 1x per jaar aangifte hoef te doen. Nu loop ik tegen het volgende aan
Ik heb ongeveer 350 euro aan BTW ontvangen en ongeveer 400 euro BTW uitgegeven. Dit houd in dat ik 50 euro terug krijg.
Nu is mijn vraag of ik alsnog de Kleine Ondernemers Regeling kan toepassen en dus de 400 euro hier kan invullen waardoor ik 450 euro terug krijg of reken ik mezelf nu rijker dan dat ik ben?
Alvast bedankt voor het antwoorden.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31468-kleine-ondernemers-regeling-btw/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag