• 0

Transport naar Japan

Beste mensen,

 

ik wil graag enkele pallets versturen naar Japan, maar heb dit eigenlijk nooit eerder gedaan.

Wat is de beste manier per boot of per vliegtuig. Wat is de verwachte levertijd per boot of per vliegtuig.

 

Bij welke transporteur kan ik het beste aankloppen?

Waar moet ik nog meer rekening mee houden? Dus bijvoorbeeld doanadocumenten etc.

 

Zeker nu met de tsunami zal het vast niet zo makkelijk zijn.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zeker nu met de tsunami zal het vast niet zo makkelijk zijn.

 

Wat het ook niet makkelijk maakt is dat ik me afvraag wat je zelf al hebt gedaan om hier achter te komen? Ondernemen is zelf doen hè :)

 

Daarbij is je vraagstelling erg breed... Als iets snel op de plaats van bestemming moet zijn: vliegtuig. Mag het wat langer duren dan zou je beide kunnen kiezen. Is het vooral volume, of is het vooral gewicht dat je gaat versturen?

 

Etc. etc.

 

Er is al genoeg op het forum gezegd en geschreven over transport. Ik stel voor dat je dat eerst doorneemt en vervolgens ook in dit topic aangeeft wat je zelf al hebt uitgezocht en waar je dan nog hulp bij nodig hebt.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Yatsuba,

 

Wat ik hoor is dat het nog steeds gewoon mogelijk is containers en goederen naar Japan te sturen.

Als je er geen ervaring mee hebt is het beste advies dat ik kan geven een goede expiditeur in Nederland te zoeken en die kan op alle vragen een antwoord geven.

 

Met de boot is het minimaal 23 dagen zover ik weet en met vliegtuig, reken op 4-5 dagen alvorens het bij geadresseerde afgeleverd wordt.

 

In het geval het gaat om hulp goederen of ter ondersteuning getroffen familie of vrienden: heel veel succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.