• 0

Efficient emailing opzetten - hoe?

Ben bezig marketingactiviteiten op te zetten middels e-mailing. Nu wordt nog alles op de "zeer" oude manier gedaan. Overtypen vanuit klappers.... Vergt enorm veel werk. DIT MOET EFFICIENTER GEBEUREN. Wie heeft ooit ook tegen dit probleem gelopen en heeft hier een snellere manier ontdekt. Middels excell, access, word etc.

Graag met aanhef in de mail en ook foto's erbij, echter de server mag niet te vol gaan lopen. (beginnend met 80 mails eindigend met 800). Zeer laag budget, wel tijd voor het op te zetten, dataverkeer invoeren. Het moet wel zo opgezet worden, dat "Jantje" niet ziet dat "Pietje" ook een mail ontvangen heeft, BCC dus. Alvast bedankt voor de medewerking.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Helaas kan ik je niet helpen met het beschreven probleem.

 

Wel wil ik je graag nog wijzen op de regels aangaande het Spamverbod mocht je daarvan nog niet op de hoogte zijn.

 

Maar misschien is dit je al bekend en is het in dit geval helemaal niet aan de orde.

 

Sterkte met vooralsnog overtypen.

 

 

 

Groet, Nynke

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

Is dit een vraag voor of vanuit je eigen bedrijf of voor een klant van je?

EDIT niet goed gelezen ivm. typo :)

 

Zoals eerder aangegeven, er zijn diverse programma's voor het verzenden van mailings. Sommigen werken zelfs geheel online en hebben allerlei mooie functies als het meten van het resultaat van een mailing.

Link naar reactie
  • 0

Auto. mailing kan ook door middel van Excel.

Dus een distributielijst (emailadressen) in excel met verwijzing van bijlage in een map en aanduiding in cellen van onderwerp, CC en BCC. Heb het zelf gemaakt voor een schoolproject waarbij ik 1000 bedrijven moest interviewer ;D

 

Mvg,

Geoffrey Vermeulen

Interesse kosten reductie / werkdruk verlaging?

Kijk dan eens op www.gjpadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het bestand zo gemaakt dat er 8 bijlage kunnen worden ingevoegd. De bijlage worden opgehaald uit een map ergens op je schijf. De bepaling van deze map ergens op je schijf wordt in gevuld in een cel.

 

Weetje wat wel doen? ik pas mijn bestand aan en dan ga ik hem wel even uploaden.

Dit zal ik dan zondag uploaden omdat ik het nu redelijk druk heb. :P

 

Groet,

Geoffrey

 

P.S. Het excelbestand opent vervolgens outlook en verstuurd auto. berichten met outlook weg. Dus outlook moet wel werkend zijn.

Interesse kosten reductie / werkdruk verlaging?

Kijk dan eens op www.gjpadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Houdt er wel rekening mee dat als je de mailtjes verzend vanaf je eigen PC en mensen merken het aan als spam dat je IP adres van jouw PC of server op een lijst van spammers kan komen te staan. Gevolg daarvan is dat al je mailtjes niet meer aan komen, ook een 'gewoon' emailtje niet..

 

Zorg er dus voor dat je alles zo net en correct mogelijk doet. Liefst verzend je de mails vanaf een andere server dan vanaf waar je normaal gesproken mailt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.