Vraagje: ik maak sinds kort gebruik van Snelstart Classic. Welke volgorde is het handigste voor Snelstart.
- De verkoopfacturen maak ik aan in Snelstart op het moment van levering product.
- In keer in de maand (laatste vrijdag) doe ik de boekhouding
- Ik importeer mijn bankafschriften in Snelstart
Bijvoorbeeld: nieuwe klanten invoeren, verkoop facturen aanmaken, leveranciers invoeren, koppelen bank en gegevens etc. Vind het nogal omslachtig. Hopelijk hebben jullie een betere volgorde.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Womeninbusiness
Womeninbusiness
Vraagje: ik maak sinds kort gebruik van Snelstart Classic. Welke volgorde is het handigste voor Snelstart.
- De verkoopfacturen maak ik aan in Snelstart op het moment van levering product.
- In keer in de maand (laatste vrijdag) doe ik de boekhouding
- Ik importeer mijn bankafschriften in Snelstart
Bijvoorbeeld: nieuwe klanten invoeren, verkoop facturen aanmaken, leveranciers invoeren, koppelen bank en gegevens etc. Vind het nogal omslachtig. Hopelijk hebben jullie een betere volgorde.
Thanks
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32109-juiste-volgorde-voor-handelingen-in-snelstart/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag