Waarschijnlijk de domste vraag ooit gesteld, maar ik vraag het toch omdat ike r echt niet uitkom.
Ik heb de eenmanszaak van mijn vader overgenomen. Zijn ib doet zijn boekhouder, de mijne doe/deed ik zelf omdat ik in loondienst was. Nu zegt mijn vader dat ik in mijn aangifte moet verzoeken om geruisloze overdracht.
Mijn vraag:
Is daar een 'hokje' voor? Of moet ik gewoon in de toelichting zelf een (vormvrije?) tekst schrijven?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Piet12
Piet12
Hoi allemaal,
Waarschijnlijk de domste vraag ooit gesteld, maar ik vraag het toch omdat ike r echt niet uitkom.
Ik heb de eenmanszaak van mijn vader overgenomen. Zijn ib doet zijn boekhouder, de mijne doe/deed ik zelf omdat ik in loondienst was. Nu zegt mijn vader dat ik in mijn aangifte moet verzoeken om geruisloze overdracht.
Mijn vraag:
Is daar een 'hokje' voor? Of moet ik gewoon in de toelichting zelf een (vormvrije?) tekst schrijven?
Dank.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32237-verzoek-geruisloze-overdracht-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag