Ga naar inhoud
Geplaatst:

NilsH

Beste internetters.

Ik ben momenteel op zoek naar een goed tutorial voor het opzetten van een affiliate webshop.

Heb al bijna overal gezocht maar nog niks kunnen vinden.

Sorry als ik het in de verkeerde categorie heb gezet.

Met vriendelijke groet

Nils Henderik

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Een zoekopdracht via Google levert ook niets op? Bijvoorbeeld how to set up an affiliate webshop?

Geplaatst:

Robbert12

Er zijn namelijk diverse tutorials beschikbaar voor diverse platformen. Heb je al bedacht welk platform je wilt gaan gebruiken? Joomla? Affilistore (enhanced)? Wordpress?

Geplaatst:

NilsH

• Auteur

Het liefst Joomla of Wordpress.

Geplaatst:

Robbert12

Het liefst Joomla of Wordpress.

Joomla en dan met de affiliatefeeds plugin? Dan moet je eens een kijkje nemen op affiliatefeeds.nl. Daar staat alles tot in detail uitgelegd.

Geplaatst:

NilsH

• Auteur

Die heb ik al geprobeerd. Dat lukte niet echt, ik kreeg allemaal fouten.

Ik heb al op een ander forum advies gevraagd.

Als jij me daarmee kan helpen, zou ik je heel dankbaar zijn!

Geplaatst:

Robbert12

Joomla spreekt redelijk voor zich toch? Waar loop je op vast? Heb wel eens een affiliatesite gemaakt met Joomla, dus misschien herinner ik me nog wat en kan ik je helpen.

Voor Wordpress zou je eens een kijkje kunnen nemen bij Shawn Collins. Site is nog in aanbouw volgens mij, maar gaat echt stap voor stap voor dummies in affiliate marketing met Wordpress.

Persoonlijk ben ik wel fan van het systeem dat affilistore (gewoon of enhanced) biedt. Buiten het vertalen om (wat een rotwerk is) is het erg eenvoudig in gebruik. Wellicht die eens proberen als je er uiteindelijk niet uitkomt met Joomla of Wordpress?

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.