Afsplitsing onderwerp Ruben van den Oord.

Aanbevolen berichten

(Wegens meerdere reacties van leden + uit respect voor Ruben een andere topic geopend. (Alhoewel ik dat in het begin moest doen. Mja iedereen maakt fouten.)

 

 

Heren moderators, Ik zou het ontzettend op prijs stellen als de laatste drie berichten van dit draadje losgekopeld kunnen worden van dit onderwerp van Ruben.

 

Graag nieuw topic, ondernemersvisie van Altan, sluiting 12 uur vannacht.

 

Mijn bloed kookt, Altan

Je haalt iedereen hier het bloed onder de nagels vandaan.

 

Iemand met een hamer in zijn handen, hoeft geen timmerman te zijn.

Iemand met een inschrijving bij de KvK, hoeft geen ondernemer te zijn. En jij bent geen ondernemer.

 

Dat wordt je hier al drie jaar duidelijk gemaakt.

 

En natuurlijk weet jij wel dat vriendschap niet alleen bestaat uit het geven van geld, natuurlijk weet jij wel die de HL leden hier, elkaar ook welgemeend een compliment te kunnen geven zonder verplicht te zijn daar ook geld bij te moeten geven.

 

Ik herinner mij nog in je stuntelige startperiode dat Ruben je via een pm heeft aangeboden je verder te willen helpen, dat heb jij openbaar gemaakt hier op het forum, waar je overigens behoorlijk voor gekneusd bent..

 

Had er maar gebruik van gemaakt, was je nu verder geweest.

 

Er is overigens ook gevraagd je volledige adresgegevens te vermelden, dan kan je toekomstige klant oook zien wat voor handelaar je bent.

 

En dat durf je niet.

 

En haal ook die stuntelige zin uit je onderschrift vandaan, en plaats een foto van jezelf.

 

Succes Altan. ???

 

Gaarne dit onderwerp afsplitsen, heren moderators.

 

 

 

LOL. Wat ben jij grappig zeg. Omdat ik niet voldoe aan ''jullie'' eisen ben ik geen ondernemer?

 

Een ondernemer (ook: zakenman, zakenvrouw of entrepreneur) is een persoon die iets onderneemt, en daarmee een of andere maatschappelijke bijdrage levert.

 

En daar voldoe ik 100% aan. Ik ben 100% ondernemer ik werk niet bij een bedrijf werk voor mezelf. Alle mensen die Ruben hebben geholpen (financieel gezien) heb ik wel respect voor , die verdienen het ook om hier succes te schrijven. Als je hem niet financieel gezien hebt geholpen dan vind ik dat jij die eer niet moet krijgen.

 

De verschil tussen mij en ''jullie'' is echt extreem groot. Ik weet niet of zoiets vaker voorkomt maar dit is echt lachwekkend. Verschil tussen mij en ''jullie'' is zo groot dat we bij ongeveer alle onderwerpen 100% niet met elkaar eens zijn en ook nooit eens zullen worden.(denk ik?)

 

Deze forum is bedoeld voor ondernemers , ik ben een ondernemer met een andere mening. Ik denk anders , ik leef anders , alles is eigenlijk anders tussen mij en ''jullie'' :D wel grappig mja hoort erbij. Dat betekend natuurlijk niet dat ik geen ondernemer ben.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 79 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.