• 0

(aanbreng) Provisie, hoe bekend maken ?

Daar ik wel eens het verzoek krijg voor een winkel-analyse via een administratiekantoor en accountant zit ik er over na te denken een aanbreng provisie ( 10 tot 15 %) voor deze groep te regelen om het te stimuleren.

 

Nu kom ik er niet uit hoe, onder welke noemer en de klant die via zijn administratiekantoor met mij in zee gaat lees dit natuurlijk ook, dit op de website te vermelden en moet ik dit wel op de website vermelden ?

 

Heeft iemand hier ervaring mee ?

 

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Om te beginnen zou ik op je website niets publiceren over kortingen e.d.

 

Je website ziet er trouwens goed uit, strak, duidelijk en overzichtelijk, maar zonder poespas. Ik zou het ook een beetje uit de toon vinden vallen op je site. Hij nodigt uit om de telefoon op te pakken en te bellen voor meer informatie.

 

Wat je wel zou kunnen doen is iets in de trend van:

 

Wij werken samen met diverse gerenomeerde adminstratiekantoren en accountantskantoren. Ook op zoek naar een strategische partner/samenwerking (o.i.d.)? Neem dan contact op met ...@...nl

Link naar reactie
  • 0

Wij werken samen met diverse gerenomeerde adminstratiekantoren en accountantskantoren. Ook op zoek naar een strategische partner/samenwerking (o.i.d.)? Neem dan contact op met ...@...nl

 

Thanx, probleem ook weer opgelost.

 

Je bent trouwens een van de weinigen die de site mooi vindt :)

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

De boekhouders en kantoren die je op dit moment aanraden bij hun klanten doen dit omdat ze overtuigd zijn van je kwaliteiten, anders doen ze dit niet (positieve mond-tot-mond reclame). Wellicht dat je hen inderdaad eens kan bedanken met een leuke attentie of vergoeding. De oplossing die Lowfield inderdaad erg goed, op die manier weten je klanten dat je samenwerkt met enkele partijen (maar niet welke vergoeding ze krijgen) en andere partijen kunnen contact met je opnemen wanneer ze hierin ook interesse hebben. Een samenwerking ga je immers alleen aan wanneer je vertrouwen in elkaar hebt.

 

Veel succes, maar dat moet wel goedkomen met die positieve mond tot mond reclame.

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

Wij werken samen met diverse gerenomeerde adminstratiekantoren en accountantskantoren. Ook op zoek naar een strategische partner/samenwerking (o.i.d.)? Neem dan contact op met ...@...nl

 

Thanx, probleem ook weer opgelost.

 

Je bent trouwens een van de weinigen die de site mooi vindt :)

 

Haha... zo zie je maar smaken kunnen verschillen. Ik was eigenlijk op zoek naar je menu om te kijken of je soortgelijke informatie op je site had staan... toen ontdekte ik dat er geen menu was en ging ik pas echt lezen wat er staat en eigenlijk staat alles er op wat strikt noodzakelijk is.

 

Veel "vakidioten" zoals wij volgens mij allebei zijn, maken toch vaak de fout om je potentiële klant te overgieten met passie en vooral informatie, dat gebeurd hier niet en ik vindt dat eigenlijk heel verfrissend... ik had zoiets van "zo kan het dus ook" ;)

Link naar reactie
  • 0

Wij werken samen met diverse gerenomeerde adminstratiekantoren en accountantskantoren. Ook op zoek naar een strategische partner/samenwerking (o.i.d.)? Neem dan contact op met ...@...nl

 

Thanx, probleem ook weer opgelost.

 

Je bent trouwens een van de weinigen die de site mooi vindt :)

 

Ik vind hem ook wel mooi, alleen ik probeerde overal op te klikken, voor andere pagina's maar dat ging niet :P

 

97% van de mensen gebruikt Google.

miljoenen tablets en smartphones hebben Google als standaard zoekmachine.

Een hoge positie in Google is dus erg belangrijk.

Geen optimalisatie = ondergelopen worden door je concurenten :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.