Ga naar inhoud
Geplaatst:

fvddungen

Ik kreeg vanochtend onderstaande mail in mijn mailbox.

------------------------------

Geachte heer, mevrouw,

Op uw verzoek zenden wij u hierbij per mail het regio Multi-media informatie pakket. Middels deze informtaie wordt u duidelijk gemaakt hoe u uw bedrijf XPhire Internet Design & Development binnen de Multi-media branche in uw regio Hilversum meer rendabel kunt maken, middels een betere presentatie, free public relations, etc, etc.

Veel van uw collega's binnen uw Multi-media branche, zijn reeds door de crisis getroffen en zien geen uitweg meer. Helaas... Maar u gelukkig niet. U bent zo verstandig geweest om dit Multi-media informatie pakket aan te vragen. Zodat u beter kunt inspelen op het ondernemersschap anno nu. Dit informatie pakket biedt u de oplossingen om uw bedrijf meer rendement te laten behalen, indien u de gegeven informatie nauwgezet en consequent opvolgt. Zodat succes voor uw bedrijf niet uitblijft. In bijgaande attachment vindt u onze regio Multi-media informatie pakket.

Hoogachtend,

Maarten Visser

email disclaimer:

Deze email en attachments zijn bedoeld voor ontvangst door de eigenaar of geautoriseerde medewerkers van XPhire Internet Design & Development te Hilversum. Binnen enkele dagen wordt u het factuur toegezonden. Indien u deze email per abuis hebt ontvangen vragen wij u vriendelijk deze te verwijderen.

------------------------------

Tuurlijk weet ik gelijk dat dit scam is. Ik heb nog nooit van ze gehoord, laat staan dat ik een infopakket van hun heb gevraagd. Op hun site staat niets en op de kvk site is ook het volgende draadje te vinden: http://hallo.kvk.nl/hallo/ervaringen/hele_community/archief/2011/07/09/spookmail-henryvisser-parcurbain-com.aspx

Wel brutaal dat ze gelijk al aangeven dat ik over een paar dagen een factuur ontvangen. Eens kijken of ik die ook daadwerkelijk ontvang. Die gaat dan gelijk de prullenbak in.

Meer mensen, die deze mail hebben ontvangen?

Zelfstandige loonslaaf

Featured Replies

Geplaatst:

Linda Maas

Iemand intussen al een factuur ontvangen? Ik (nog) niet.

Ik heb betreffende ongevraagde e-mail ook ontvangen. Aangezien het nogal een wazige e-mail is, zonder bedrijfsgegevens en een algemeen e-mail adres, verwacht ik dat het inderdaad een spammail is en het om de e-mailadressen gaat.

De e-mail heb ik bewaard voor het geval ik toch nog een factuur zou krijgen. Maar aangezien ik nergens om heb gevraagd, ben ik daar niet bang voor.

Marketing & Communicatie

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.