Ik ben eigenlijk ontzettend beniewd of er nog speciale belastingvoordelen van toepassing kunnen zijn voor ondernemingen gevestigd in de caribische eilanden of in de omgeving.Ik neem aan dat het daar allemaal soepeler gaat omtrent regelgeving,als daar eventueel informatie over beschikbaar is denk ik dat we er goed aan doen dat ter sprake te brengen op Higherlevel ,waarschijnlijk om de fantasieen de vrije loop te laten gaan :grinnik:
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
superlight
superlight
Hi iedereeen,
Ik ben eigenlijk ontzettend beniewd of er nog speciale belastingvoordelen van toepassing kunnen zijn voor ondernemingen gevestigd in de caribische eilanden of in de omgeving.Ik neem aan dat het daar allemaal soepeler gaat omtrent regelgeving,als daar eventueel informatie over beschikbaar is denk ik dat we er goed aan doen dat ter sprake te brengen op Higherlevel ,waarschijnlijk om de fantasieen de vrije loop te laten gaan :grinnik:
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32765-caribische-belastingvoordelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag