• 0

Bedrijf in Honduras gezocht voor brainstormsessie

Ik zoek bedrijven in Honduras waarvan het (aankomend) management of strategische staf mee zou willen doen aan een paar uur brainstormen over het businessmodel van een culturele organisatie in Honduras. Arte Acción is opgericht na de verwoestende orkaan Mitch in 1998. Zij versterken met succes mensen en gemeenschappen dmv theater en kunst. Momenteel kunnen ze nieuwe ideeën gebruiken voor hun businessmodel om te kunnen blijven bestaan en ook in de toekomst effectief te zijn. Ik begeleid ze bij het schrijven van een ondernemingsplan.

 

De deelnemers van het bedrijf zou ik willen vragen een ochtend of middag mee te doen aan een brainstormsessie voor het businessmodel van Arte Acción. Dit zal ook winst opleveren voor het bedrijf: management en staf van het bedrijf leren samenwerken met stakeholders buiten hun eigen organisatie en verbeteren zo de externe gerichtheid. Door actief mee te werken aan het businessmodel van een andere organisatie wordt ook het inzicht in het eigen businessmodel vergroot en evaluatie ervan gestimuleerd. Bovendien krijgen motivatie, creativiteit en innovatief vermogen een impuls door de inspirerende samenwerking met Arte Acción.

 

Graag verneem ik van je of je een bedrijf kent in Honduras of iemand weet die me wellicht aan relevant contacten in Honduras kan helpen. Dank je wel alvast!

Woltering Works for creating value

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.