Ik ben in het proces om mijn lege (geheel ongebruikte) te verkopen.
Er is veel animo voor, maar ik ben uiterst waakzaam voor frauduleuze potentiële kopers..
Nu is er iemand geinteresseerd die serieus overkomt en de prijs wenst te betalen die ik vraag.
Hij laat zich vertegenwoordigen door een belastingadviseur die ik reeds heb ontmoet. Wanneer ik deze persoon echter google, en verdere informatie zoek heb ik echter sterk het gevoel dat hij helemaal niemand vertegenwoordigd.
Althans, niet de persoon die hij zegt te vertegenwoordigen..
Tevens heb ik grote vraagtekens of hij daadwerkelijk een belastingadviseur is..
Mijn eis bij verkoop van de BV is onder voorwaarden van naamswijziging (welke ook meteen wordt doorgevoerd bij de overdracht van de aandelen), zodat niet meer onze naam aan de BV verbonden is.
Zou het mij moeten interesseren wat hij verder met deze BV doet wanneer er een overdracht is van de BV, en er niets meer geregistreerd staat op onze naam..Of zitten hier meer haken en ogen aan..
Graag hoor ik wat anderen hiervan denken... Zie ik spoken, of moet ik waakzaam zijn in dit geval..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
panky
panky
Ik ben in het proces om mijn lege (geheel ongebruikte) te verkopen.
Er is veel animo voor, maar ik ben uiterst waakzaam voor frauduleuze potentiële kopers..
Nu is er iemand geinteresseerd die serieus overkomt en de prijs wenst te betalen die ik vraag.
Hij laat zich vertegenwoordigen door een belastingadviseur die ik reeds heb ontmoet. Wanneer ik deze persoon echter google, en verdere informatie zoek heb ik echter sterk het gevoel dat hij helemaal niemand vertegenwoordigd.
Althans, niet de persoon die hij zegt te vertegenwoordigen..
Tevens heb ik grote vraagtekens of hij daadwerkelijk een belastingadviseur is..
Mijn eis bij verkoop van de BV is onder voorwaarden van naamswijziging (welke ook meteen wordt doorgevoerd bij de overdracht van de aandelen), zodat niet meer onze naam aan de BV verbonden is.
Zou het mij moeten interesseren wat hij verder met deze BV doet wanneer er een overdracht is van de BV, en er niets meer geregistreerd staat op onze naam..Of zitten hier meer haken en ogen aan..
Graag hoor ik wat anderen hiervan denken... Zie ik spoken, of moet ik waakzaam zijn in dit geval..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32997-lege-bv-verkopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag