Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
deruij23
Ik heb op het forum gezocht tussen al de post maar geen duidelijk antwoord gevonden op mijn vraag. Vandaar dat ik ze stel in een nieuwe post.
Ik kan een een merkproduct aankopen verpakt in een grote doos (200 stuks in een doos) met op elk product afzonderlijk het logo van het merk. (Het is geen namaak, gewoon in bulk aankoop waardoor de prijs per stuk lager ligt)
Ik zou graag dit merkproduct verkopen maar ik zou het willen verpakken per 5.
Is het toegestaan om zelf een verpakking te laten maken en deze 5 stuks daar in te stoppen en zo te verkopen in mijn winkel ?
Mag ik op de buitenzijde van de verpakking duidelijk het logo of naam van het merk vermelden om te tonen dat producten van dat specifiek merk in de verpakking zitten?