Heb een vraag, ik heb een eigen kledinglijn bedacht en merk in NL benaerdt voor samenwerking maar nu moet ik schetsen en wat voorbeelden laten zien.
Zelf kan ik niet eens tekenen of naaien dus wil ik iemand vragen om het voor me doen, ik vind het moeilijk om haar te vertrouwen maar goed, ze is goed in haar werk.
Nu wil ik een contract laten opstellen, dat het mijn idee is, dat ze niks met het idee mag doen, dat ze geen rechten heeft over haar schetsen of kleding want ze doet het in opdracht van mij en dat ze ook derden niet mag vertellen erover.
Mis ik nog iets om mezelf in te dekken en waar kan ik zo een voorbeeld vinden van contract?
Had al gegoogld maar kan niks vinden, voorbeeld contract in NL aub haha
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rosana1980
rosana1980
Hi Allemaal,
Heb een vraag, ik heb een eigen kledinglijn bedacht en merk in NL benaerdt voor samenwerking maar nu moet ik schetsen en wat voorbeelden laten zien.
Zelf kan ik niet eens tekenen of naaien dus wil ik iemand vragen om het voor me doen, ik vind het moeilijk om haar te vertrouwen maar goed, ze is goed in haar werk.
Nu wil ik een contract laten opstellen, dat het mijn idee is, dat ze niks met het idee mag doen, dat ze geen rechten heeft over haar schetsen of kleding want ze doet het in opdracht van mij en dat ze ook derden niet mag vertellen erover.
Mis ik nog iets om mezelf in te dekken en waar kan ik zo een voorbeeld vinden van contract?
Had al gegoogld maar kan niks vinden, voorbeeld contract in NL aub haha
Alvast bedankt voor tips!!
groetjes rosana
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33137-contract-tussen-mij-bedenker-en-designer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag