Onze webwinkel gaat binnenkort online en voor de inkoop hebben we een groothandel gevestigd in Frankrijk. Wij zullen voornamelijk dropshippen waarbij dus het product vanuit de groothandel in Frankrijk direct naar de klant zal worden gestuurd.
Nu is het voor mij onduidelijk hoe dit gaat met btw aangezien de groothandel dus in Frankrijk zit gevestigd. Ik hoop dat iemand mij uit kan leggen hoe dit precies gaat. Alvast bedankt.
PS: het is misschien een vrij standaard vraag, maar ik heb de exact zelfde situatie niet kunnen vinden op het forum.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Parfumdealer
Parfumdealer
Hallo allemaal,
Onze webwinkel gaat binnenkort online en voor de inkoop hebben we een groothandel gevestigd in Frankrijk. Wij zullen voornamelijk dropshippen waarbij dus het product vanuit de groothandel in Frankrijk direct naar de klant zal worden gestuurd.
Nu is het voor mij onduidelijk hoe dit gaat met btw aangezien de groothandel dus in Frankrijk zit gevestigd. Ik hoop dat iemand mij uit kan leggen hoe dit precies gaat. Alvast bedankt.
PS: het is misschien een vrij standaard vraag, maar ik heb de exact zelfde situatie niet kunnen vinden op het forum.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33168-dropshippen-vanuit-frankrijk-hoe-zit-dat-met-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag