Ga naar inhoud

Telefoonnummer op website

Geplaatst:

ondernemerinspe

Hallo allemaal.

 

Over ongeveer 2 maanden start ik een webshop om een bepaald soort sieraad te verkopen.

Alle voorbereidingen gaan tot nu toe goed maar ik loop tegen 1 ding aan; ik kan geen vaste telefoon nummer op de website zetten.

Redenen hiervoor:

-Overdag ga ik af en toe naar school (Accountancy)

-Ik woon nog thuis, dus dan heb ik kans dat iemand anders opneemt.

 

Nu zou ik dus wel een mobiel nummer kunnen plaatsen, maar komt dit niet te amateuristisch over? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? En dan zijn er nog steeds momenten dat ik niet kan opnemen (tijdens colleges bijvoorbeeld).

 

Nu heb ik natuurlijk gekeken welke oplossingen hiervoor zijn;

-Op mijn webshop een ''bel me terug'' vakje plaatsen.

-Als ik in de buurt van mijn computer ben (best vaak) laten merken dat ik online ben. Dan kan de bezoeker vragen via chat aan mij stellen.

Dit is zeer eenvoudig te realiseren alle twee, maar is dit voldoende?

 

Alvast bedankt:)

Featured Replies

Geplaatst:

Gast

Zijn jullie tevreden met de belkwaliteit van skype? Ik heb nu een extra telefoonlijn omdat ik veel ruis had.

Geplaatst:

Chappelin

@Luuceu,

 

matig.

Vooral de standaardvoicemailmessage is dramatisch.

Je hebt een extra telefoonlijn,

ooit andere online telefoonservices gebruikt?

Geplaatst:

fvddungen

De kwaliteit van Skype is met name afhankelijk van de kwaliteit van je internetverbinding. 10 jaar geleden skypte ik al via de pc met mijn breedband verbinding en dat ging perfect en de kwaliteit was uitstekend. Maar nog steeds werkt Skype over wifi redelijk en via 3G of ouder kun je het eigenlijk wel vergeten. Dat ligt dus niet aan de tool, want daar is niks mis mee.

Zelfstandige loonslaaf

Geplaatst:

Gast

De kwaliteit van Skype is met name afhankelijk van de kwaliteit van je internetverbinding. 10 jaar geleden skypte ik al via de pc met mijn breedband verbinding en dat ging perfect en de kwaliteit was uitstekend. Maar nog steeds werkt Skype over wifi redelijk en via 3G of ouder kun je het eigenlijk wel vergeten. Dat ligt dus niet aan de tool, want daar is niks mis mee.

Helder uitgelegd, dank. Gebruik je Skype ook zakelijk of vind je de kwaliteit daarvoor niet goed genoeg?

 

@Chappelin Heb zelf geen zin en tijd om te experimenteren. Voor een paar euro in de maand heb ik nu een extra telefoonlijn. Helemaal prima.

  • 4 weeks later...
Geplaatst:

adreach

Wat ook een aanbeveling voor je website is is een live chat :) Ik gebruik zelf Clickdesk.com, wat een gratis optie heeft en waarmee je met gmail/skype met de klant kan chatten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.