• 0

artikelen met je naam op

Zoals velen al weten beheer ik een receptenwebsite. Ik zou op termijn een wedstrijd willen lanceren waar de mensen recepten moeten insturen. Met een onschuldige hand worden dan prijzen toegekend. Hoofdprijs is dan een bon voor 2 personen die dan iets kunnen gaan eten in een restaurant.

 

Nu even to the point komen.

 

Zou je het leuk vinden voor een keukenartikel zoals een keukenschort te winnen met de afdruk van de website op?

 

MIsschien iemand die goede ervaringen heeft met bepaalde bedrijven die zulke diensten aanbieden. Let me know. :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedoel je dat dat keukenschort dan beschikbaar gesteld wordt door een bedrijf wat reclame maakt op jouw site of wil je een schort met je eigen site erop beschikbaar stellen als prijs? In het laatste geval zou ik gezien de sites eerder aansluitend op de site denken aan een mandje met delicatessen o.i.d.

Overigens wel weer een idee om juist voor kookclubs een schort verwijzend naar de site(s) beschikbaar te stellen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bedoel je dat dat keukenschort dan beschikbaar gesteld wordt door een bedrijf wat reclame maakt op jouw site of wil je een schort met je eigen site erop beschikbaar stellen als prijs? In het laatste geval zou ik gezien de sites eerder aansluitend op de site denken aan een mandje met delicatessen o.i.d.

Overigens wel weer een idee om juist voor kookclubs een schort verwijzend naar de site(s) beschikbaar te stellen.

 

 

In feite een keukenschort met het logo en de naam erop van mijn eigen website. Kwestie op een nuttige manier in de huiskamer te komen. Een mandje met delicatessen is ook wel een goed idee.

 

Ik vrees dat kookclubs hun eigen keukenschorten gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

Haha, nee maar ook geen fan van zo'n ding.

 

Nee ff zonder gein, zo'n schort vol met reclame is niet cool als cadeau als ik wat win. Stuur me die gewoon toe en ik vind het wel grappig en je gooit het waarschijnlijk inderdaad niet weg.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.