• 0

Andere mogelijkheden gezocht voor marketing st**terballen

Ik heb een webshop in stuiterballen. Stuiterballen? Ja stuiterballen. Het loopt best goed. Meerdere bestellingen per dag gemiddeld. Ik adverteer nu alleen via marktplaats en adwords.

Ook wil ik gaan experimenteren met brieven naar bijvoorbeeld tandartsen of kinderdagverblijven.

 

Maar hebben jullie nog goede ideeën voor klanten of adverteer mogelijkheden die ik misschien over het hoofd zie.

 

[titel opnieuw aangepast - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Allereerst mijn complimenten dat je al op zo'n jonge leeftijd iets hebt opgezet. Top!

 

Echter als ik aan stuiterballen denk, dan denk ik aan ingegooide ramen, deuken in auto's, stikkende dieren en kinderen en boze ouders die de stuiterballen (terecht) afpakken. En wellicht is dit ook de reden waarom zou je zo weinig concurrentie hebt en geen respons krijgt op je brieven.

 

In mijn ogen is het geld dat gebruikt wordt voor Google Adwords en ander promotiemateriaal voor dit product dan ook zonde van het geld. (m.a.w. je zou het geld beter kunnen besteden in een project wat meer geld opbrengt)

 

Nu is het uiteraard niet mijn bedoeling om je de grond in te boren dus draag ik mijn steentje bij in de vorm van een suggestie:

 

Al eens gehoord van de Powerball? Leuk speelgoed met een therapeutische werking. De powerballs zijn te bedrukken en uitstekend geschikt als relatieproduct, promotie materiaal etc. Omdat powerballs een therapeutische werking hebben is je doelgroep ook vele malen groter dan stuiterballen: Je zou alle bejaardenhuizen in Nederland kunnen aanschrijven. Ze zijn in verschillende kleuren beschikbaar en sommige geven ook licht in het donker dus je zou ook scholen kunnen aanschrijven.

 

Kortom ik zie veel meer mogelijkheden met powerballs dan stuiterballen.

 

PS: Ik heb verder geen aandelen in powerballs en kan je ook niet helpen met leveranciers ;)

 

Powerballs zou ik juist niet doen: Er is maar een beperkte potentie in, daarnaast kun je het goedkopere zusje regelrecht van DealExtreme halen voor $7,70 i.p.v. 12 tot 20 euro die je voor deze powerballs gebruikt. Daarnaast zal de gemiddelde Nederlander géén powerball gebruiken; dus die doelgroep is naar mijn idee niet vele malen groter. De powerball word namelijk preventief gebruikt bij enkele sporten (tennis en klimmers o.a.), en soms mensen die op kantoor werken op het moment dat de onderarmspieren blessures vertonen en RSI-achtige klachten. Ik zelf heb in de praktijk deze ballen ter ondersteuning van de massagebehandeling; echter het gebruik van deze ballen is minimaal als je dit evalueert. Dus meer mogelijkheden zal ik eigenlijk willen wegstrepen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nog even aan verdere promotie aan het denken.

Zat eerst te denken om flyers mee te nemen. Maar dat heeft weinig zin denk ik. Maar hebben jullie goede ervaring met pennen mee zenden bij de bestelling? Worden niet zo snel weg gegooid. En worden vaak gebruikt, en dus bekeken. En gaan ze vaak verspreid.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 59 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.