Hallo ZZPers :) Sorry voor mijn niet zo goed Nederlands. Ik probeert altijd!
In October heb ik meer dan de ZZP aftrek uurencriterium gedaan (1225 uur), veel meer. Meestal werk ik ongeveer 50-60 uur par week.
Maar ik wil een full-time baan, October, November en December (en werk mijn bedrijf nog 10 of 20 uur par week).
Kan ik een full-time baan doen voor laatste drie maanden van de jaar? Naturlijk, meer dan 50% aan werkzaamheden in de onderneming besteedt.
Full-time baan is OK (40 uur)? Of moet ik allen part-time werken (20 uur par week)? Ik denk full-time is OK als nog meer dan 50% (totale uuren 2011) aan werkzaamheden in de onderneming besteedt.
Ik hoop dat iemand kan me en anders in hetzelfde situatie helpen. Dank u wel :)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zzzzzzp
zzzzzzp
Hallo ZZPers :) Sorry voor mijn niet zo goed Nederlands. Ik probeert altijd!
In October heb ik meer dan de ZZP aftrek uurencriterium gedaan (1225 uur), veel meer. Meestal werk ik ongeveer 50-60 uur par week.
Maar ik wil een full-time baan, October, November en December (en werk mijn bedrijf nog 10 of 20 uur par week).
Kan ik een full-time baan doen voor laatste drie maanden van de jaar? Naturlijk, meer dan 50% aan werkzaamheden in de onderneming besteedt.
Full-time baan is OK (40 uur)? Of moet ik allen part-time werken (20 uur par week)? Ik denk full-time is OK als nog meer dan 50% (totale uuren 2011) aan werkzaamheden in de onderneming besteedt.
Ik hoop dat iemand kan me en anders in hetzelfde situatie helpen. Dank u wel :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33426-onderneming-en-baan-op-einde-van-jaar-vraag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag