Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RMJHilbrant
RMJHilbrant
Beste Leden,
Naar lang zoeken en piekeren weet ik niet meer wat ik moet doen, heel graag zou ik jullie advies willen krijgen over het volgende onderwerp:
Mijn bedrijf: Een All-in Beautysalon
Een jaar geleden heb ik met een automatiserings bedrijf een huurovereenkomst voor een kassa systeem afgesloten.
Nu heb ik mijn onderneming zo drastisch moeten verkleinen, (oorzaak = medische redenen) dat het niet meer mogelijk is om personeel te betalen, ik werk dus nu weer als zzp-er. Hier uit voortvloeiend heb ik geen kassasysteem meer nodig.
Graag wil ik hier vanaf komen alleen weet ik niet hoe, ik heb al meerdere keren geprobeer om de situatie uit te leggen aan de verhuurder maar hij zegt gewoon, je moet de huurtermijn uitzitten en gewoon betalen en daarna ben je er vanaf.
Het bedrag dat ik moet betalen is € 154.95 inlcl. btw per maand, dat is voor mij nu als kleine zelfstandige veel geld voor iets wat je niet gebruikt.
Gegevens:
Huurperiode: 48 maanden
Betaling: per maand automatisch
Goederen: gehuurd, maar worden nooit eigendom.
Kosten:
Huur hardware € 79.95
Sofware € 20,-
Licentie en helpdesk € 29.95
In de algemene voorwaarden staat: huur is niet opzegbaar, de goederen kunnen ingenomen worden op verzoek van huurder maar de plicht tot het betalen van alle termijnen blijft bestaan.
Kan iemand mij helpen en een advies geven over hoe nu verder te handelen in deze vervelende situatie.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Excellance
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag