RMJHilbrant

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female

RMJHilbrant's trofeeën

  1. Beste Leden, Na enig speurwerk op internet kan ik het gehoopte antwoord op mijn vraag niet vinden, wellicht kunnen jullie me helpen? Voor ons cosmetica bedrijf in NL importeren we regelmatig producten uit China, nu raken we enigszins het overzicht qua fabrieken ed. kwijt doordat de lijnen zo lang zijn, voor dat we een geschikt product gevonden hebben zijn er vaak al meerdere fabrieken en samples de rue gepasseerd. Nu hebben we een chinees gevonden die voor ons als agent wil werken daar, dus hij gaat de producten uitzoeken en de inkopen regelen. Uiteraard blijft de eindverantwoording en de goedkeuring bij ons liggen. Mijn vraag; Hoe pakt je dit aan met een Chinese agent, wat word de hoogte van zijn verloning? en op welke manier? fee/provisie/commisie? Per order of per uur? Graag hoor ik jullie adviezen en ervaringen. Alvast hartelijk dank, Mvg Richelle
  2. Beste Leden, Naar lang zoeken en piekeren weet ik niet meer wat ik moet doen, heel graag zou ik jullie advies willen krijgen over het volgende onderwerp: Mijn bedrijf: Een All-in Beautysalon Een jaar geleden heb ik met een automatiserings bedrijf een huurovereenkomst voor een kassa systeem afgesloten. Nu heb ik mijn onderneming zo drastisch moeten verkleinen, (oorzaak = medische redenen) dat het niet meer mogelijk is om personeel te betalen, ik werk dus nu weer als zzp-er. Hier uit voortvloeiend heb ik geen kassasysteem meer nodig. Graag wil ik hier vanaf komen alleen weet ik niet hoe, ik heb al meerdere keren geprobeer om de situatie uit te leggen aan de verhuurder maar hij zegt gewoon, je moet de huurtermijn uitzitten en gewoon betalen en daarna ben je er vanaf. Het bedrag dat ik moet betalen is € 154.95 inlcl. btw per maand, dat is voor mij nu als kleine zelfstandige veel geld voor iets wat je niet gebruikt. Gegevens: Huurperiode: 48 maanden Betaling: per maand automatisch Goederen: gehuurd, maar worden nooit eigendom. Kosten: Huur hardware € 79.95 Sofware € 20,- Licentie en helpdesk € 29.95 In de algemene voorwaarden staat: huur is niet opzegbaar, de goederen kunnen ingenomen worden op verzoek van huurder maar de plicht tot het betalen van alle termijnen blijft bestaan. Kan iemand mij helpen en een advies geven over hoe nu verder te handelen in deze vervelende situatie. Alvast bedankt voor de moeite! Met vriendelijke groet, Excellance
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.