Jump to content

Devlinx

Legend
  • Content Count

    422
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18

Personal info

  • You are:
    ondernemer in spe
  • Gender
    Male
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Talloze
  1. Hallo HL-ers, Ik heb begrepen dat de bijtelling voor privégebruik van de zakelijke auto is gemaximeerd tot de werkelijke autokosten. Mijn vraag is wat dan allemaal tot de autokosten behoort; is dit bv inclusief of exclusief de afschrijving op de auto? Gr Dev
  2. Dank voor je bericht. De leasebedragen (aflossing) zijn dan toch wel gewoon zakelijke kosten? Of begrijp ik het niet goed?
  3. Beste allen, ik kom er niet uit. Voornemen is om middels financial lease een zakelijke auto (volledig elektrisch) aan te schaffen. Ik vraag me af of en hoe ik de waarde vermindering van de auto moet afschrijven. De auto komt op de balans en kan ik er over afschrijven of zijn de maandelijkse leasebedragen juist de afschrijving? Of allebei? Gr Devlinx
  4. Ik adviseer je wenw consultants Klein en betrouwbaar kantoor, eerlijke en goede prijs. Gr Devlinx
  5. Waar haal je 200 euro vandaan als je wasmachine stuk is? Come on, be serious, het zijn toch de kosten niet t.o.v. van de opbrengsten die je gaat maken. FFF netwerk? Werken? Smartphone verkopen? Stoppen met roken. Slangetje verkopen. Weet ik veel, jij wilt ondernemen dus je zult er zelf iets voor moeten doen of laten. Ik zie niet in waarom je niet gewoon een baan erbij kunt nemen. Gr Devlinx
  6. Dat is juist mijn punt, dat is je oplossing toch gewoon. Huur een ruimte, garagebox oid en maak omzet, en daarvan betaal je de huur. Daar heb je toch geen startkapitaal voor nodig ? Je berekent ons toch voor zelf dat het eigenlijk niks kost ? Als ruimte je probleem is dan moet je daar ook de oplossing zoeken. En als je een bedrijfsruimte neemt heb je wellicht een stuk minder last van die vergunningen. Gr Devlinx
  7. Volgens mij ben jij hier de zakenman in dieren ... Wel 20.000 per jaar kunnen verdienen maar geen 200 euro per maand kunnen missen. Ondernemen is risico nemen, als jij overtuigd bent van je plan, doe het dan gewoon. De inkomsten van je verkoop wegen toch ruim op tegen de kosten van de huur dus wat is nu het probleem dan? Gr Devlinx
  8. Zo simplistisch is het gelukkig wel. Overboeken en klaar. Link die de forumlayout niet frustreert ;-) Gr Devlinx
  9. Met een goed kopje verse koffie. En dan ondertussen even goed nadenken of het wel allemaal realistisch is wat je wil. Aan ons natuurlijk ! Het is nu vooral vaag en dus zal niemand jou een zinnig antwoord kunnen geven Gr Devlinx
  10. Vreemd advies. TS is ondernemer, een potentiele grote afnemer is geintresseerd in zijn producten, en jij adviseert hem eigenlijk om niet om de tafel te gaan. TS vraagt juist advies omdat hij het gesprek wel aangaat maar er geen ervaring in heeft. @TS: naast de eerder gegeven adviezen kun je overwegen om iemand mee te nemen (in te huren) die hier wel ervaring in heeft. (als je niemand kent zou je die vraag zelf kunnen uitzetten in Vraag & Aanbod op HL) Gr Devlinx
  11. Volgens mij is ondernemer X hier degene die schijnbaar aan oneerlijke concurrentie doet. Dit blijkt bv uit het feit dat hij als NL dealer niet wil leveren aan TS. @TS: ga lekker aan de slag met je eigen toco en laat X links liggen. Absoluut geen energie meer in steken en je er ook helemaal niks van aantrekken. Succes. Gr Devlinx
  12. Ik neem aan dat je er over nagedacht hebt waarom de homepage vol met soep staat. Kom op mij in ieder geval een beetje vreemd over voor een webshop in kantoorartikelen. Gr Devlinx
  13. Daar doel ik op. Wanneer is dat moment bereikt? Ik krijg er nu zo'n 10-15 per week ongefrankeerd terug. De port en boete niet betalen zou me per jaar 750 euro minder kosten opleveren @sandra: sorry, wil je topic niet stelen. Ik hoop dat het een bijdrage levert aan je vraag anders moeten de mods het maar afsplitsen. Gr Devlinx
  14. Help me even: je wil een bedrijf starten dat zich gaat bezig houden met het organiseren van diverse aangelegenheden. oa opening, voorstellingen, productmarketing, etc En nu vraag je onze hulp bij het organiseren van de eerste, namelijk je eigen opening/receptie, om te voorkomen dat het een chaos wordt? Hoe hilarisch. Misschien verstandiger om je eigen idee hier te posten en dan vragen om reacties/aanvullingen. Gr Devlinx
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept