• 0

Klacht over reïntegratiebureau

Weet iemand of je ergens een klacht kan indienen over een reintergratie bureau? Ik heb een bureau dat gewoon niet wil terugbellen, mailen of op een andere manier wil reageren. Ik wel afscheid heb genomen een werknemer die via hun is aangesteld. Ik wil het voor deze persoon graag netjes afhandelen.

 

Ik heb gekeken op de site van het UWV, maar daar kan ik niets vinden. Ik heb tevens gebeld met hun maar daar wisten ze er niets van en konden ze er niets mee.

 

[Typo in titel hersteld - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Als je alles met de werknemer goed afgewikkeld hebt en je hebt er alles aangedaan om het ook met het bureau goed af te wikkeln, dan zou ik het laten gaan.

 

Lijkt wel of je de laatste tijd meer tijd kwijt bent aan dit soort dingen dan aan je toko.. :)

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Valt wel meer hoor, dit soort dingen horen er gewoon bij. Waar ik meer van baal zijn al die verkoop eikels die onaangekondigd langskomen om een nieuw product aan te prijzen, vaak duurt het wegsturen langer dan hun ***verhaal aanhoren.

 

De zaken gaan best wel goed, je komt er alleen achter dat je met meer werk toch weer veel tijd doorbrengt achter de pc. Iets waar ik echt niet van hou.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Valt wel meer hoor, dit soort dingen horen er gewoon bij. Waar ik meer van baal zijn al die verkoop eikels die onaangekondigd langskomen om een nieuw product aan te prijzen, vaak duurt het wegsturen langer dan hun ***verhaal aanhoren.

 

Gewoon net doen alsof je alleen grieks praat....Wedden dat ze niet eens een verhaal willen doen..:)

Link naar reactie
  • 0

Weet iemand of je ergens een klacht kan indienen over een reintergratie bureau? Ik heb een bureau dat gewoon niet wil terugbellen, mailen of op een andere manier wil reageren. Ik wel afscheid heb genomen een werknemer die via hun is aangesteld. Ik wil het voor deze persoon graag netjes afhandelen.

 

Ik heb gekeken op de site van het UWV, maar daar kan ik niets vinden. Ik heb tevens gebeld met hun maar daar wisten ze er niets van en konden ze er niets mee.

 

 

 

Beste Jasper,

 

Als je niet tevreden bent over het re-integratiebureau dan kun je dit het beste eerst bespreken met je begeleider binnen het re-integratiebedrijf.

Alle re-integratiebedrijven waarmee UWV een contract heeft afgesloten, kennen bovendien een klachtenregeling.

Je kunt dus ook een klacht indienen om samen met het re-integratiebureau tot een oplossing te komen.

 

Kom je er echt samen niet uit ?

Neem dan contact op met je arbeidsdeskundige of werkcoach van UWV.

UWV zoekt dan samen met jou naar een oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

 

René

UWV Webcare Team

www.uwv.nl/webcare

 

 

https://www.uwv.nl/webcare

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

 

 

Beste Jasper,

 

Als je niet tevreden bent over het re-integratiebureau dan kun je dit het beste eerst bespreken met je begeleider binnen het re-integratiebedrijf.

 

Met vriendelijke groet,

 

René

UWV Webcare Team

www.uwv.nl/webcare

 

 

 

Dat is nu juist het probleem.....

 

 

 

 

Ik heb een bureau dat gewoon niet wil terugbellen, mailen of op een andere manier wil reageren.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoe kom ik erachter wie mijn arbeidsdeskundige of werkcoach van UWV is? Bij het UWV zeggen ze dat ik er dan 1 moet aanvragen.

 

Hoe kom ik er bovendien achter of een bureau is aangesloten?

 

edit: een overwachte wending in de vraag stelling. De persoon heeft mij gebeld, door prive omstadigheden kon ze geen mail sturen, telefoneren, smsen of voicemail berichten afluisteren. Ik heb haar verteld van het gebeuren en mijn adviezen doorgegeven.

Ook heb ik de medewerker geadviseerd om een ander bureau te gaan zoeken. De medewerkers was eerder oproepkracht en had zelf bij ons gesolliciteerd en pas na een halfjaar kwam ik erachter dat ik dus allerlei hulp met premies kon krijgen, als ze tenminste de moeite had genomen om contact te nemen (ligt uiteraard ook bij de medewerker zelf).

 

Maar voor is het nu opgelost. Ik heb het voor mijn gevoel goed afgesloten en hoop dat ze een werkplaats voor hem kunnen vinden die beter bij hem past.

Bedankt weer voor het meedenken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.