Na veel leesgenot heb ik mijzelf maar geregistreerd voor een probleemstelling.
Na afgestudeerd te zijn in de luchtvaart-logistiek, ga ik voor mezelf beginnen als koerier. Lekker in je eentje bepalen wat je gaat doen met een eigen tijds-indeling.
Uiteraard wil ik mij voornamelijk richten op de luchtvaartbranche, inclusief de expediteurs, integrators en overige koeriersbedrijven op Schiphol gebied.
Aangezien dit een snel bewegende markt, wil ik graag iets extra's bieden naar de klant toe. Ik wil graag mijzelf "trackable" maken wanneer ik met de auto onderweg ben. Up to date informatievoorziening is namelijk een belangrijk aspect in deze branche.
Heeft iemand dus voorstellen of ideeën om dit te realiseren, gebruikmakend van een laptop en pda met GPS (Waarom is er nog geen standaardWi-Fi roaming overeenkomst :( )
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Localizer
Localizer
Hallo beste HL'ers,
Na veel leesgenot heb ik mijzelf maar geregistreerd voor een probleemstelling.
Na afgestudeerd te zijn in de luchtvaart-logistiek, ga ik voor mezelf beginnen als koerier. Lekker in je eentje bepalen wat je gaat doen met een eigen tijds-indeling.
Uiteraard wil ik mij voornamelijk richten op de luchtvaartbranche, inclusief de expediteurs, integrators en overige koeriersbedrijven op Schiphol gebied.
Aangezien dit een snel bewegende markt, wil ik graag iets extra's bieden naar de klant toe. Ik wil graag mijzelf "trackable" maken wanneer ik met de auto onderweg ben. Up to date informatievoorziening is namelijk een belangrijk aspect in deze branche.
Heeft iemand dus voorstellen of ideeën om dit te realiseren, gebruikmakend van een laptop en pda met GPS (Waarom is er nog geen standaardWi-Fi roaming overeenkomst :( )
Iedereen alvast bedankt voor het lezen.
Mvg,
Localizer
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3372-hoe-ben-ik-te-tracken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag