Booreiland.nl vernieuwd!

Aanbevolen berichten

Eén van onze moeilijkste klussen ooit, maar dan toch klaar: onze eigen site. Na veel geworstel met het logo, het lettertype en de presentatie zijn we gekomen tot een site waar de portfolio op moet uitblinken. Eerdere versies zijn al in prullebak beland vanwege een te hoog flashgehalte, te gladde animaties etc. Kortom, we zijn een stuk vervelender dan onze eigen klanten :)

 

We vonden dat voor een ontwerpbureau beelden van veel groter belang zijn dan teksten dus vandaar de hoeveelheid tekst. Ik ben deze keer zeer benieuwd naar meningen van de ondernemers op dit forum (ipv de designers om ons heen).

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Link naar reactie

Ik had het gisteren toevallig al gezien, en het ziet er echt superstrak uit! Met name het logo vind ik erg cool. Lekker creatief en vrolijk.

 

Wat betreft de site: het doorlopen van het hele portfolio met die animaties is erg irritant (een of twee keer is leuk, en daar begint het te vervelen vind ik). Op de website vertel je dat jullie ook animatie's maken, maar daar zie ik in het portofolio weinig van terug.

Ook zou je misschien zou je het logo klikbaar kunnen maken en het laten verwijzen naar de beginpagina, dat wordt meestal gedaan bij webpagina's. Het is geen website die aan alle standaarden en algemene regeltjes voldoet, maar hij is toch erg duidelijk (mede door de weinige pagina's) en erg creatief. Top!

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.