Ga naar inhoud
Geplaatst:

Leech

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een ondernemerspartner om samen een bestaand project uit te bouwen. In tegenstelling tot veel eerder oproepen die ik op het internet heb gezien, heb ik juist wel iets te bieden in plaats van slechts te vragen.

Ik ben eigenaar van een uitgebreide zakelijke community in een snel groeiende branche. Met veel enthousiasme en plezier heb ik dit opgezet en op de kaart gezet.

Ik merk echter dat ik tegen een bepaald plafond ben opgelopen om de site tot een volgend level te brengen (higher level) en het daadwerkelijk commercieel interessant te maken.

Daarom ben ik op zoek naar een ondernemend persoon, die affiniteit heeft met websiteontwikkeling en een commerciële instelling heeft om hier een samenwerking in aan te gaan.

Graag ontvang ik reacties door uw mailadres in dit topic te vermelden. Vermeld hierbij ook enige informatie over uzelf aangaande kwaliteiten en huidige werkzaamheden.

Ps. Excuses dat ik het nog wat vaag hou, maar ik heb liever dat nog niet alle ontwikkelingen van mijn site op straat liggen.

Featured Replies

Geplaatst:

Sabra

Je zakelijke community bestaat toch al? Waarom dan de aarzeling om hier wat meer over te vertellen?

Geplaatst:

Leech

• Auteur

Beste Sabra,

Terechte vraag. De reden is dat ik liever niet heb dat deze veranderingen open op straat komen te liggen. Daarom heb ik liever dat mensen met mogelijk interesse hun mailadres achterlaten waarna ik de informatie opstuur.

Geplaatst:

Highio

Beste Leech,

dit topic gaat op slot en ik verzoek je jouw 'partner gezocht' oproep indien gewenst te herhalen in onze Vraag & Aanbod. Lees daartoe onze gebruiksvoorwaarden nog eens. Inhoudelijke vragen over groei, partnerschap of online community's zijn hier wel op hun plaats.

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.