Vanmorgen had ik een gesprek met een nieuwe klant die mij melde dat ik slecht op google scoorde.
Ik vertelde hem dat ik vorige week daar nog op de 3e plek stond (zoals hij zocht). Maar vertelde meteen dat ik op mijn IP adres waarschijnlijk een niet reeele vermelding krijg.
Maar ik denk, waar rook is is vuur, dus ik googlen. Sta ik ineens op pagina 3!
Maar wat mij ook opviel dat google places vermelding was verwijderd.
Een maandje geleden heb ik op 1 van de sites via een plugin een koppeling tussen mijn website en google maps en google places bewerkstelligd. Maar inmiddels is google places dus verwijderd.
Kan dat met de plugin te maken hebben of weet iemand hoe het kan?
Nu moet ik 3 weken wachten voordat ik weer een vermelding krijg.
NB ter aanvulling, de verwijzing naar google maps zit in de website van ons glaswinkel
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hermes Ratgers
Hermes Ratgers
Vanmorgen had ik een gesprek met een nieuwe klant die mij melde dat ik slecht op google scoorde.
Ik vertelde hem dat ik vorige week daar nog op de 3e plek stond (zoals hij zocht). Maar vertelde meteen dat ik op mijn IP adres waarschijnlijk een niet reeele vermelding krijg.
Maar ik denk, waar rook is is vuur, dus ik googlen. Sta ik ineens op pagina 3!
Maar wat mij ook opviel dat google places vermelding was verwijderd.
Een maandje geleden heb ik op 1 van de sites via een plugin een koppeling tussen mijn website en google maps en google places bewerkstelligd. Maar inmiddels is google places dus verwijderd.
Kan dat met de plugin te maken hebben of weet iemand hoe het kan?
Nu moet ik 3 weken wachten voordat ik weer een vermelding krijg.
NB ter aanvulling, de verwijzing naar google maps zit in de website van ons glaswinkel
Met vriendelijke groet,
Hermes Ratgers
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33841-googles-places-vermelding-verwijderd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag