• 0

waar vind ik leningen?

hallo mij naam is dave staring kan iemand mij info geven ik wil heel graag een taxi onderneming beginnen maar ik heb geen oude sok met geld en daar naast heb ik de fout ooit gemaakt om een crediet van 50.000 euro af te sluiten dus die heb ik ook achter me naam is er een weg om toch mij droom die ik al zo lang heb uit te laten komen.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zal er mijn mening niet over geven, maar als je 50k leent voor een auto dan is je droom toch al uitgekomen?

 

Wat levert ie nog op? Misschien dat je daar al een groot deel van je 50K mee kunt aflossen.

 

Je dacht toch niet dat iemand jou geld gaat lenen, terwijl je er zelf helemaal niks insteekt en in een patserige geleende auto van 50K rondrijdt.

misschien mis ik iets, maar is deze auto aangekocht om als taxi te gaan fungeren?

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Ik zal er mijn mening niet over geven, maar als je 50k leent voor een auto dan is je droom toch al uitgekomen?

 

Wat levert ie nog op? Misschien dat je daar al een groot deel van je 50K mee kunt aflossen.

 

Je dacht toch niet dat iemand jou geld gaat lenen, terwijl je er zelf helemaal niks insteekt en in een patserige geleende auto van 50K rondrijdt.

misschien mis ik iets, maar is deze auto aangekocht om als taxi te gaan fungeren?

 

Zover ik kan lezen is de lening van 50K prive aangegaan om een prive auto te kopen van 50K. Dus niet voor taxi denk anders had hij nu geen nieuwe lening nodig.

When you're good for your customers, the customers will be good for you.

Link naar reactie
  • 0

dat snap ik ook nog wel, maar als de auto representaief genoeg is kan deze ook dienstdoen als taxi.

 

geen idee wat een vergunning kost tegenwoordig, maar daar ga je wel een lening voor nodig hebben als je zelf geen kapitaal hebt, de kans dat je die lening gaat krijgen is minimaal.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

dat snap ik ook nog wel, maar als de auto representaief genoeg is kan deze ook dienstdoen als taxi.

 

geen idee wat een vergunning kost tegenwoordig, maar daar ga je wel een lening voor nodig hebben als je zelf geen kapitaal hebt, de kans dat je die lening gaat krijgen is minimaal.

 

Ik wist niet dat je het zo bedoeld maar dat zou inderdaad een beter plan zijn (ik zat er ook al aan te denken) als de auto er nog representatief uit ziet zou dat een goed plan zijn. Mits hij de overige zaken zoals een vergunning kan bekostigen.

When you're good for your customers, the customers will be good for you.

Link naar reactie
  • 0

Het afschaffen examen taxiondernemer zou op 1 oktober 2011 ingaan maar dit is op het laatste moment niet doorgegaan. Wil je dus nu een taxionderneming starten dan moet je ook nog het examen afleggen.

 

Zie: Ontwikkelingen afschaffen examen taxiondernemer

 

Ook handig: Stappenplan taxibedrijf starten

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Rakesh

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.