Wij hebben een Magento webwinkel. Een jaar geleden zijn wij begonnen, en om kosten te drukken hebben we toen besloten om de administratie zelf in een spreadshead bij te houden. Dit ging allemaal prima, maar nu wij beginnen te groeien willen wij eea automatiseren.
Wij zijn uitgekomen bij het boekhoudpakket 'exact online'. Dit pakket voldoet prima aan onze eisen. Nu willen wij Exact Online koppelen aan onze Magento (CE 1.4.1.x) om alles zo efficiënt mogelijk te krijgen (geen voorraad bij houden). Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben en me wat tips kunnen geven?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wising
Wising
Wij hebben een Magento webwinkel. Een jaar geleden zijn wij begonnen, en om kosten te drukken hebben we toen besloten om de administratie zelf in een spreadshead bij te houden. Dit ging allemaal prima, maar nu wij beginnen te groeien willen wij eea automatiseren.
Wij zijn uitgekomen bij het boekhoudpakket 'exact online'. Dit pakket voldoet prima aan onze eisen. Nu willen wij Exact Online koppelen aan onze Magento (CE 1.4.1.x) om alles zo efficiënt mogelijk te krijgen (geen voorraad bij houden). Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben en me wat tips kunnen geven?
Ik heb op het Internet de website gevonden: http://www.dealer4dealer.nl/producten/magento-exact-online-koppeling
De koppeling kost €29,- per maand + eenamlig €350,- voor installatie en implementatie.
Zijn er betrouwbare alternatieven? Op zich mag het wat kosten, alleen vraag ik me een beetje af of het vaste maandbedrag reëel is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33943-exact-online-magento-extensie-koppeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag