Zojuist ontvangen van het Ministerie van Financiën. De interviews zijn naar mijn mening leuk leesbaar én informatief. Omdat zowel ondernemers als dienstverleners op het gebied van Belastingen hiermee in aanraking komen, zie onderstaande.
Horizontaal Toezicht
Wat is de essentie van Horizontaal Toezicht? Wat is het wel en wat niet. Lees in de volgende interviews wat het betekent voor de ondernemer, de dienstverlener en voor de Belastingdienst. Een aantal citaten van de geïnterviewden:
Belastingadviseur Alfred Busink (Flynth bv) over horizontaal toezicht:
‘HET BELANG VAN ONZE KLANTEN STAAT BOVENAAN’
Ondernemer Tony Vermeulen (SAM Groep) over horizontaal toezicht:
‘IK HEB NIKS TE VERBERGEN’
Relatiebeheerder Simone Sturm (Belastingdienst) over horizontaal toezicht:
‘WE WETEN DAT DE MEESTE MENSEN BEST BELASTING WILLEN BETALEN’
Informatie over deze reeks interviews
Met deze reeks interviews kunt u uw lezers en relaties informeren over Horizontaal Toezicht vanuit echte ervaringen van de belangrijkste betrokkenen. De verhalen zijn bedoeld om als reeks te worden gepubliceerd, maar zijn ook als enkel verhaal voldoende informatief. In het begeleidende beeldmateriaal vindt u de portretten van de drie betrokkenen en een foto van het rondetafelgesprek.
Omdat deze informatie voor uw klanten/leden belangrijk kan zijn, is het ook voor uw organisatie van belang om ze hiervan op de hoogte te stellen. Wij sturen u hierbij de artikelen als bijlage. Ook sturen wij u beeldmateriaal die u bij de artikelen kunt gebruiken. Indien u gebruik wil maken van een groter formaat van het beeldmateriaal dan kunt u die per e-mail opvragen.
De eerste bijlage vindt je in dit topic, de andere zal ik daaronder plaatsen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Zojuist ontvangen van het Ministerie van Financiën. De interviews zijn naar mijn mening leuk leesbaar én informatief. Omdat zowel ondernemers als dienstverleners op het gebied van Belastingen hiermee in aanraking komen, zie onderstaande.
De eerste bijlage vindt je in dit topic, de andere zal ik daaronder plaatsen.
htfiscaaldienstverlener25okt2011.doc
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33944-belastingdienst-horizontaal-toezicht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag