Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lentekind
Hallo,
Ík ben aan een opstart van een bedrijf dat met hetzelfde principe als Tupperware. Dus mensen enthousiastmeren, ze laten meedelen in de winst. Op het forum heb ik een aantal verdwaalde berichten gevonden maar ik krijg niet duidelijk hoe een contract er uit dient te zien met
a. demonstratrice en
b. distributeur (als de zaak groter wordt.)
Ik weet inmiddels van Corel een bericht van17 maart 2010 dat je consulentes kennelijk in loondienst neemt of agentes werft. Is iemand bekend met arbeidscontracten op dat vlak?
Als ik bijvoorbeeld naar Tupperware kijk dan hoor ik van demonstratrices dat er helemaal geen sprake is van een arbeidscontract . Er zou direct in en uitgestapt kunnen worden, er wordt gewerkt op provisiebasis, bij ziekte wordt niet doorbetaald. Ik heb geen idee wat voor een constructie dit dan zou moeten zijn. Heeft iemand antwoord op mijn vragen of wellicht ervaring hiermee?