Als je als starter zijnde genoodzaakt bent (vraag niet waarom) om een BV op te richten, dan zit je dus met de kostenpost van 18k (excl. aktes e.d.).
Nu sprak ik laatst iemand die als starter zijnde een reeds bestaande (lege, schone, niet actieve) BV heeft gekocht voor een paar duizend euro. Hij heeft eerst een klein onderzoekje laten doen naar de BV, maar alles was goed dus heeft hij deze aangeschaft.
Nu is mijn vraag of dit wel zo verstandig is en of hier geen haken en ogen aan zitten.
Klinkt voor mij allemaal een beetje louche in ieder geval.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
capello
capello
Beste Higherlevelaars,
Even een vraag.
Als je als starter zijnde genoodzaakt bent (vraag niet waarom) om een BV op te richten, dan zit je dus met de kostenpost van 18k (excl. aktes e.d.).
Nu sprak ik laatst iemand die als starter zijnde een reeds bestaande (lege, schone, niet actieve) BV heeft gekocht voor een paar duizend euro. Hij heeft eerst een klein onderzoekje laten doen naar de BV, maar alles was goed dus heeft hij deze aangeschaft.
Nu is mijn vraag of dit wel zo verstandig is en of hier geen haken en ogen aan zitten.
Klinkt voor mij allemaal een beetje louche in ieder geval.
Dat ken ik wel van hem ja!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3403-2e-hands-bvs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag