mck1 Geplaatst: 13 november 2011 mck1 1 0 Geplaatst: 13 november 2011 Dag allemaal, Voor mijn webshop die ik wil gaan starten waarin ik bekende ondergoed merken in wil gaan verkopen. zoek ik agenten van de desbetreffende bekende merken. Wie zou mij kunnen helpen om daarmee in contact te kunnen komen? Ik heb contact gehad met kvk, maar werd er niet echt veel wijzer van,want werd door gelinkt naar merkenABC.nl maar zij bestaan helaas niet meer. Ik heb later weer contact opgezocht met kvk én heb ze ingelicht dat deze niet meer bestaat, dat vonden ze vreemd op dat moment, maar later hebben ze dat bevestigd dat het inderdaad niet meer bestaat. Dus bij deze graag uw hulp. Mvg MCK Link naar reactie
0 Liesbeth Geplaatst: 14 november 2011 Liesbeth 156 26 Geplaatst: 14 november 2011 Wellicht is het een idee de merken zelf te contacteren en hen te vragen waar hun verdelers voor Nederland zitten? Suikerdraakje - Doopsuiker - geboortebedankjes 4everbb.be Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 14 november 2011 TwaBla 22,7k 6 1424 Geplaatst: 14 november 2011 Ik heb contact gehad met kvk, maar werd er niet echt veel wijzer van,want werd door gelinkt naar merkenABC.nl maar zij bestaan helaas niet meer. Ik heb later weer contact opgezocht met kvk én heb ze ingelicht dat deze niet meer bestaat, dat vonden ze vreemd op dat moment, maar later hebben ze dat bevestigd dat het inderdaad niet meer bestaat. je zal wat meer moeite moeten doen. Ik sluit dit topic. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
mck1
mck1
Dag allemaal,
Voor mijn webshop die ik wil gaan starten waarin ik bekende ondergoed merken in wil gaan verkopen.
zoek ik agenten van de desbetreffende bekende merken.
Wie zou mij kunnen helpen om daarmee in contact te kunnen komen?
Ik heb contact gehad met kvk, maar werd er niet echt veel wijzer van,want werd door gelinkt naar
merkenABC.nl maar zij bestaan helaas niet meer. Ik heb later weer contact opgezocht met kvk én heb ze ingelicht dat deze
niet meer bestaat, dat vonden ze vreemd op dat moment, maar later hebben ze dat bevestigd dat het inderdaad niet meer bestaat.
Dus bij deze graag uw hulp.
Mvg MCK
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag