• 0

Idee is leuk, nu nog partners

Sinds 2 jaar run ik een website met minimale inkomsten, maar genoeg om de kosten te dekken en om er eens leuk van uit eten te kunnen. Tot op heden had ik weinig interesse om de website naar een hoger niveau te tillen, maar de laatste tijd begint het toch te kriebelen en krijg ik ook steeds meer respons vanuit het bedrijfsleven op de website. Zo is de website inmiddels op meerdere grote websites opgenomen en wordt het gezien als een zeer nuttige informatiebron voor alles wat met televisies te maken heeft.

 

Aangezien ik toch de potentie in de website zie, en dit ook door meerdere mensen kenbaar wordt gemaakt, ben ik toch voornemens om enkele wijzigingen aan te brengen in de website en daarom kom ik hier met de lastige vragen :)

 

De website is groot geworden met informatievoorziening en nieuws. Dit is sowieso iets wat ik wil behouden, maar ik wil de website verder uitbreiden met een forum en een vergelijker voor puur en alleen digitale televisieabonnementen (dus geen Alles-in-1). In deze vergelijker wil ik sowieso ook de informatie op een wat hoger niveau brengen dan bij een standaard vergelijker. Nu is het echter de vraag of een forum Google-technisch interessant kan zijn en of een vergelijker ook een boost kan betekenen voor mijn inkomsten als ik dit op basis van affiliate ga doen?

 

Nu ben ik eigenlijk ook op zoek naar redacteurs of bedrijven die wellicht zich ook in dit project willen mengen. Ik wil de winst uit de website graag delen met diegene die zich in de project mengen, maar tot op heden heb ik weinig succes met het vinden van redacteurs en webdesigners / scripters. Heeft iemand een tip hiervoor?

 

Ik wil in de toekomst ook videoreviews gaan maken in plaats van tekstuele reviews zoals deze nu op mijn website staan. Hiervoor wil ik dan een Youtube-kanaal opzetten en hierop de content plaatsen. Is dit Google-technisch wel interessant en is hier wellicht ook nog een extra graantje uit te slaan? Zo zie ik soms reclame voorbijkomen bij een Youtube-filmpje, maar informatie hierover kan ik niet vinden. Heeft iemand hier nuttige informatie over?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.