• 0

open dag flyer?

Omschrijving van je concept:

Deze flyer wordt zowel digitaal als op A5 flyer gedrukt en bezorgd bij bedrijven in onze regio en bestaande klanten

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb deze folder met Coreldraw gemaakt. Het is de eerste keer dat ik een flyer zelf maak. Ik heb eerst uitgezocht welke flyers er al uit de branche waren (zeer weinig helaas). Verder heb ik met mijn collega's gekeken wat re op de flyer zou moeten komen te staan en hoe hij er ongeveer uit zou moeten zien.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil de eerste zijn in mijn branche die de mogelijkheid geeft aan bestaande en toekomstige klanten om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Dus wat voor podia's zijn er allemaal mogelijk en hoe zou een compleet plaatje eruit zien. Diverse podia in verschillende budgetten worden laten zien.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Een ouderwetse manier van reclame maken, die niet meer door andere bedrijven wordt toegepast, maar waar best wel vraag naar is.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat jullie kunnen aangeven wat anders zou moeten om de flyer nog pakkender te maken. Vooral op het gebied van teksten loop ik nog erg vast.

 

flyer_front-test.pdf

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

In deze hal hebben wij diverse podia en tribunes voor u gebouwd, voorzien van onze verlichtings- en geluidsinstallaties. Zo krijgt u een compleet beeld van wat wij u kunnen bieden.

Een compleet beeld krijgt de klant niet, want je zult naar ik aanneem maar een beperkt aantal opstellingen plaatsen.

 

In deze hal hebben wij diverse podia en tribunes voor u gebouwd, compleet met verlichtings- en geluidsinstallaties. Zo krijgt u een goede indruk van wat wij u kunnen bieden.

 

Maar ook ik ben geen tekstschrijver ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.