Vincent1987 Geplaatst: 9 december 2011 Vincent1987 1 0 Geplaatst: 9 december 2011 Beste mede forum gebruikers, Ik, Vincent Duijverman, zit in mijn laatste jaar en werk aan mijn afstudeeropdracht. Nu heb ik een vraag mbt het model van Ansoff. Ik heb de groeistrategie bepaald voor het bedrijf waarvoor ik het onderzoek doe, namelijk marktontwikkeling. Nu dit bekend is, dat het bedrijf met zijn bestaande producten een nieuwe markt moet gaan betreden, vraag ik me af hoe dit verder moet. Het lijkt mij dat er een strategie toegepast moet worden op de uitkomst, namelijk marktontwikkeling, van het model van Ansoff. Na veel gelezen te hebben en het internet te hebben afgespeurd, en het nog steeds onduidelijk voor mij is, hoop ik hier mijn antwoord te vinden. Groetjes, Vincent Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 9 december 2011 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2023 Geplaatst: 9 december 2011 Beste Vincent HL is geen forum voor studievragen, zie onze huisregels. Topic gaat op slot. groet Joost HL admin DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Vincent1987
Vincent1987
Beste mede forum gebruikers,
Ik, Vincent Duijverman, zit in mijn laatste jaar en werk aan mijn afstudeeropdracht.
Nu heb ik een vraag mbt het model van Ansoff.
Ik heb de groeistrategie bepaald voor het bedrijf waarvoor ik het onderzoek doe, namelijk marktontwikkeling.
Nu dit bekend is, dat het bedrijf met zijn bestaande producten een nieuwe markt moet gaan betreden, vraag ik me af hoe dit verder moet.
Het lijkt mij dat er een strategie toegepast moet worden op de uitkomst, namelijk marktontwikkeling, van het model van Ansoff.
Na veel gelezen te hebben en het internet te hebben afgespeurd, en het nog steeds onduidelijk voor mij is, hoop ik hier mijn antwoord te vinden.
Groetjes,
Vincent
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag