Ga naar inhoud
Geplaatst:

Gast

Is het makkelijker voor de administratie om een automatische incasso te verstrekken of om geld over te maken via bank of giro,

 

dit i.v.m het aanvragen van een domein naam

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Allebei even makkelijk. Bij beide krijg je (als je de domeinnaam als bedrijf registreert) een faktuur die je opneemt in je bedrijfsadministratie.

Geplaatst:

Gast

Is het wel beter om eerst ingeschreven te staan bij de kvk?

 

Er worden namelijk 2 vragen gesteld je kvk nummer en btw nummer,

 

als ik deze nu niet invul, kan dat later voor problemen zorgen? Het is namelijk niet verplicht in te vullen

Geplaatst:

Gast

Moet ik tevens alleen de factuur bewaren, of ook een bankafschrift dat het bedrag af is geschreven

Geplaatst:

Persoon

Ik zou alles bewaren! Je kan je bankafschriften bij je facturen doen, zo kan je alles makkelijk controleren.

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Geplaatst:

Bezemploeg

  • Moderator

 

Maikel, jij hebt nu al een stuk of wat vragen lopen hier op HL. Richt je op de belangrijke vragen en open niet voor elk wissewasje een nieuwe topic alsjeblieft. Deze gaat dicht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.