• 0

Zelf beginnen, zijn er bedrijven die jonge ondernemers ondersteunen?

Hi,

 

Ik heb een vraag:

Zijn er bedrijven, die jonge ondernemers ondersteunen?

Ik bedoel bedrijven die elektronica leveren, zoals camera's.

 

Ik heb al een aantal maal uit China merkloze producten geïmporteerd en verkocht, dat ging niet altijd even goed.

Graag wil ik wat zekerheid, ik zou het graag zo willen gaan proberen.

 

Met misschien een webshop!

 

Zouden jullie het aub niet af willen kraken, ik kom hier met een serieuze vraag!

 

Met vriendelijke groet,

 

iBex

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan verder gaan met experimenteren en gaandeweg langzaam uitbreiden terwijl je er veel van leert. In het begin zal het niet meer dan een extra zakcentje opbrengen, maar het zal je veel kennis opleveren.

 

Of je kan je plan goed uitschrijven en uitdenken en dan vanaf dat plan je bedrijf uitwerken.

 

Voor beide opties valt wat te zeggen. Maar doe in elk geval wat in plaats van wachten totdat iemand anders voor jou het ei van Columbus neer legt (wat je nu lijkt te doen). Want dat gaat heus niet gebeuren.

Link naar reactie
  • 0

Dropshipping heb ik al een keer geprobeerd, het duurde echter lang 2-3 weken voordat het product arriveerde.

 

 

waarschijnlijk gebruikte je dropshipping vanuit China. Dat werkt inderdaad niet.

Maar kijk eens naar dropshippers in Nederland, Belgie of Duitsland. Dan heb je veel kortere levertijden.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben geneigd iets met elektronica te gaan doen.

 

Hebben jullie tips voor merk elektronica, dat ik kan inkopen voor een lagere prijs dan in de winkel?

 

zijn vast wel groothandels die je willen leveren.

Maar hoe meer je afneemt hoe hoger de korting.

Of dus andersom: als je af en toe 1 stuk wil afnemen zal je misschien maar een paar procent korting krijgen.

En vergeet het kunnen concureren met medrijven als BCC of Mediamarkt (hoewel die over de gehele linie juist redelijk duur is) op basis van prijs maar direct. Je zal hoe dan ook altijd een heel stuk duurder als die bedrijven moeten zijn.

Zoals elders hier al aangegeven zal de verkoopprijs in die winkels vaak lager zijn als de groothandelsprijs bij de groothandels die aan jou willen leveren.

Maakt namelijk nogal een verschil of je 1 stuk of 10.000 stuks tegelijk wil afnemen.

en marges bij electronica zijn al heel erg laag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.