Ga naar inhoud

Export naar Guinee Conakry

Geplaatst:

Annemieke1984

Ik ben op zoek naar producenten van Margarine, broodmeel, koelkastonderdelen en diepvriezen voor export naar Guinee Conakry( west afrika) heeft iemand gegevens van deze producenten?

Featured Replies

Geplaatst:

Wouter Hol

Vraag en aanbod wellicht?
Geplaatst:

Tessy

Ik ben op zoek naar producenten van Margarine, broodmeel, koelkastonderdelen en diepvriezen voor export naar Guinee Conakry( west afrika) heeft iemand gegevens van deze producenten?

Ha, eindelijk iemand die iets met Guinee van doen heeft.

Ik wil je graag helpen, maar heb zelf geen connecties in de richting van margarine, etc.

Geplaatst:

Annemieke1984

• Auteur

Dank je wel voor je reactie. Waarmee heb je wel connecties dan?

Geplaatst:

Tessy

Ik heb veel kennissen uit Guinee, en zou graag mijn kennis willen gebruiken om wat in dat land te doen. Maar dan wel goed onderbouwd. Ik heb wel ervaring met importeren van stoffen uit Guatemala, en items uit Africa. Het exporteren heeft mij altijd een uitdaging geleken, maar ik heb nooit de juiste contacten gehad om dat goed te doen.

Geplaatst:

Tessy

Annemieke, reageer je nog?

Ik woon in Den Haag, heb wat moeite met deze website. Ben ook wat ouder.... Groeten

Geplaatst:

Annemieke1984

• Auteur

Ik ben zoek naar mensen die mij kunnen helpen aan deze producten, geen mensen om samen mee te werken, sorry.

Geplaatst:

Tessy

Neen, je zal zelf aan de slag moeten je te verdiepen in die handel. En daar bood ik mijn diensten voor aan.

Geplaatst:

Tessy

zo moeilijk is dat niet.

Wat kost een container, of een halve? Moet die gekoeld zijn? Verscheep je uit Antwerpen of uit Rotterdam?

En dan nog de informatie over de produkten.

Geplaatst:

Annemieke1984

• Auteur

Ik ben al een hele tijd bezig met export naar Guinee, dus die dingen weten we allemaal wel. maar het is niet zo makkelijk om bedrijven te vinde die deze producten goedkoop kunnen leveren. Weet jij toevallig geen bedrijven dan?

Geplaatst:

Tessy

Ik heb vaak vraag gehad van mannen die mij wilden laten exporteren. Of eigenlijk wilden zij dat zelf doen. Maar het kwam er altijd op neer, dat ik het werk moest doen, en zij wilden duimen draaien.

Of dat zij al veel gegevens hadden verzameld en ook al handelden, maar dat ze dan niet helemaal transparant waren, zodat ik niet met hen mee kon doen. (en zij op een gegeven moment spaak liepen)

Daarom zei ik: hoera, iemand uit Guinee.

Geplaatst:

Tessy

sorry, net je reactie gelezen.

Neen, maar misschien zal ik er wat tijd insteken. Maar nu niet.

Geplaatst:

Tessy

moeten die diepvriezen nieuw zijn?

Geplaatst:

Annemieke1984

• Auteur

nee hoor de diepvriezen hoeven niet perse nieuw te zijn. Dat ligt een beetje aan de prijs.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

joepjoyriderjansen

Hallo Annemieke,

Laat mij maar weten wat je precies zoekt van non-food

Ik heb regelmatig spullen voor export

grtz jj

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Dit soort gesprekken kan prima via pm (groene knopje bij profiel van je gesprekspartner) en hoeft niet openbaar

Topic gaat dus op slot

Frans

HL admin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.