Maverick2k Geplaatst: 8 juni 2004 Maverick2k 135 6 Geplaatst: 8 juni 2004 Hoi, Waar kan ik een site vinden c.q. een boek vinden over het opzetten van een administaratie van een eenmanszaak. En waar kan ik iets vinden over een bedrijfsplan? Alvast bedankt grtz Bob Link naar reactie
0 msteer Geplaatst: 8 juni 2004 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 8 juni 2004 En waar kan ik iets vinden over een bedrijfsplan? probeer eens het forum over bedrijfsplannen: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=18. lees met name ook de sticky onderwerpen die bovenaan staan (en blijven staan). Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 8 juni 2004 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 8 juni 2004 Eerst ff zoeken bob. Kom je er dan nog niet uit, stel dan een wat meer gedetailleerde vraag. Deze gaat op slot. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Maverick2k
Maverick2k
Hoi,
Waar kan ik een site vinden c.q. een boek vinden over het opzetten van een administaratie van een eenmanszaak.
En waar kan ik iets vinden over een bedrijfsplan?
Alvast bedankt
grtz
Bob
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag