Wie wil mijn administratie-software testen?

Aanbevolen berichten

Beste collega-ondernemers,

 

Voor een nieuw op te richten bedrijf heb ik de afgelopen maanden hard gewerkt aan de ontwikkeling van software waarmee MKB'ers hun administratie en klantenbestand met een paar simpele muiskliks kunnen beheren. Het is de bedoeling dat deze software in de toekomst wordt verhuurd.

 

Nu ben ik op zoek naar een stuk of vijf enthousiaste MKB'ers met een klein klantenbestand (1 tot 50 klanten) die bereid zijn om deze administratie-software te testen. Als tester mag je gratis gebruik maken (en blijven maken) van de ontwikkelingsversie van het systeem, maar kun je af en toe te maken krijgen met kleine bugs. Het is wel de bedoeling dat je actief gebruik maakt van het systeem en bugs (technische foutjes) rapporteert.

 

Lijkt je dit wel wat, reageer dan even of stuur mij even een persoonlijk berichtje.

 

Ik ben benieuwd!

Link naar reactie

Webbased. Het is gebouwd naar aanleiding van het beperkte aanbod van goede scripts cq. software op dit moment.

 

Nog even een kleine aanvulling: ik neem binnenkort contact op met degenen die geïnteresseerd zijn. En uiteraard worden alle gegevens (van klanten, etc.) beschermd middels een (uitgebreide) geheimhoudingsverklaring.

Link naar reactie

Als ik het goed begrijp heb jij enkele bestaanden dingen aan elkaar geplakt tot een werkend geheel dat voldoet aan je eisen. Of is het dan zo dat jij door de beperking van wat er al is zelf iets bent gaan maken? (twijfel)

 

Als een geheimhoudingsverklaring het enige is wat er voor zorgt dat de gegevens niet door gesluist worden, begrijp ik niet goed hoe het systeem gaat draaien. Dat geeft juist aan dat het ten alle tijden bij jou op de server moet draaien en dat jij er ook in kan kijken. Ik denk niet dat je een product aan de man kunt brengen waarin ze weten dat jij kunt kijken wat er gebeurt en wat er wordt ingevoerd en niet.

 

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie
Ik denk niet dat je een product aan de man kunt brengen waarin ze weten dat jij kunt kijken wat er gebeurt en wat er wordt ingevoerd en niet.

 

Ik zou je willen vragen om alleen te reageren wanneer je de software ook daadwerkelijk wilt testen. Het is niet mijn bedoeling om hier een inhoudelijke discussie te gaan voeren over het nut of de techniek van de software, dan wel over de haalbaarheid van mijn uitnodiging. Er hebben zich inmiddels enkele mensen bij mij aangemeld en ik sta nog steeds open voor andere belangstellenden.

 

Bedankt.

Link naar reactie

Hallo,

 

Lees nu net sinds een paar dagen dit forum staan leuk info op, zoals dit aanbod! Ben zelf namelijk ook opzoek naar een beter alternatieve voor mij huidige administratie dus met andere woorden zeker geïnteresseerd in het testen van je software.

 

Alvast bedankt!

 

Gr.

Tjitte

mediaCT - webinterieur
Link naar reactie

Oke collega-ondernemers,

 

Allereerst bedankt voor alle reacties en jullie interesse in het programma.

 

De software is eindelijk klaar. Ik heb uit de vele reacties die bij mij binnenkwamen enkele interessante bedrijven uitgezocht; zij krijgen van mij een gratis licentie. Zij die geen reactie van mij hebben ontvangen vallen helaas buiten de boot. Sorry, maar ik ben natuurlijk geen Sinterklaas die cadeautjes blijft uitdelen.

 

Wel kunnen zij natuurlijk altijd tegen betaling een licentie aanschaffen. Voor meer informatie hierover: klik op de link bij mijn profiel (ik mag niet teveel reclame maken).

 

Nogmaals bedankt!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.