Ik heb een vraag omtrent het vestigingsadres wat ik moet opgeven aan de kvk. Toen mijn zus en ik in juli 2010 onze aanvraag bij de kvk ( voor onze webwinkel) hebben gedaan hebben we mijn ouders hun adres opgegeven omdat ik op dat moment nog thuis woonde en onze hele voorraad en administratie daar lag.
Inmiddels ben ik bij mijn vriend in getrokken en heeft de kvk het vestigingsadres veranderd, niet handig omdat ik zelf geen ruimte heb voor mijn administratie en voorraad. Ik heb bezwaar ingediend en kreeg als antwoord terug dat ik een huurovereenkomst moest hebben voor het gebruik van het adres van mijn ouders als vestigingsadres en dat moest allemaal nog binnen de termijn gesteld in de 1e brief. Mijn ouders waren op vakantie dus is mij niet gelukt dat te doen.
Nu ga ik via het formulier 14 van de kvk proberen alsnog het adres terug te zetten maar nu had ik nog 2 vragen:
Kan ik als datum van ingang van het nieuwe adres een datum in het verleden ( dat ik ben verhuist dus) gebruiken?
Daarnaast moet ik nog steeds die overeenkomst hebben, we betalen geen huur voor het gebruik van de ruimte. Maar ik las hier op higherlevel ergens dat er als wij in de problemen zouden raken, beslag kan worden gelegd op spullen van mijn ouders, omdat hun woning als vestigingsadres staat. Kan ik daarover ook iets vastleggen in een overeenkomst?
Heeft iemand misschien een soort van voorbeeld van een overeenkomst?
ri1987
ri1987
Ik heb een vraag omtrent het vestigingsadres wat ik moet opgeven aan de kvk. Toen mijn zus en ik in juli 2010 onze aanvraag bij de kvk ( voor onze webwinkel) hebben gedaan hebben we mijn ouders hun adres opgegeven omdat ik op dat moment nog thuis woonde en onze hele voorraad en administratie daar lag.
Inmiddels ben ik bij mijn vriend in getrokken en heeft de kvk het vestigingsadres veranderd, niet handig omdat ik zelf geen ruimte heb voor mijn administratie en voorraad. Ik heb bezwaar ingediend en kreeg als antwoord terug dat ik een huurovereenkomst moest hebben voor het gebruik van het adres van mijn ouders als vestigingsadres en dat moest allemaal nog binnen de termijn gesteld in de 1e brief. Mijn ouders waren op vakantie dus is mij niet gelukt dat te doen.
Nu ga ik via het formulier 14 van de kvk proberen alsnog het adres terug te zetten maar nu had ik nog 2 vragen:
Kan ik als datum van ingang van het nieuwe adres een datum in het verleden ( dat ik ben verhuist dus) gebruiken?
Daarnaast moet ik nog steeds die overeenkomst hebben, we betalen geen huur voor het gebruik van de ruimte. Maar ik las hier op higherlevel ergens dat er als wij in de problemen zouden raken, beslag kan worden gelegd op spullen van mijn ouders, omdat hun woning als vestigingsadres staat. Kan ik daarover ook iets vastleggen in een overeenkomst?
Heeft iemand misschien een soort van voorbeeld van een overeenkomst?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag