• 0

Vergoeding ivm go live concept waar mijn bv veel ontwikkel uren in heeft zitten

Sorry de titel kon niet korter :P

 

In 2008 door grote nl partij gevraagd om een concept uit te werken, flink wat ontwikkeluren ingestoken, aantoonbare concept ontwikkeling. Vervolgens trekt party zich terug vanwege onmogelijkheden en feit dat ze het intern willen opzetten. Vervolgens gaan ze aantal jaren later in 2011 live met dat concept. Heeft aantal concrete overeenkomsten met mijn concept. Mijn vraag, naast feit dat ik kan inzetten op feit dat voor belangrijke delen ze zich hfbben laten inspireren door mijn concept in hoeverre kan ik een vergoeding eisen voor de concepting/ontwikkeling? Op vraag van dat bedrijf heb ik geinvesteerd in die pntwikkeling vervolgens trekken ze zich terug....

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

 

Eerstens: het was ook volgens jouw omschrijving hier HUN concept.

 

Tweedens: je hebt destijds blijkbaar geen afspraken gemaakt over een vergoeding voor jouw betrokkenheid bij de ontwikkeling. Of de voorbereiding van die ontwikkeling. Of een claim op eventuele ontwikkeling elders.

 

Was jouw bijdrage acquisitie? Een voorstel tot nadere uitwerking?

 

Wat is er afgesproken toen de opdrachtgever zich terugtrok?

 

Klinkt alsof dat bootje aan je voorbij is gegaan. :-\

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 168 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.