Aanbevolen berichten

Vandaag is er weer veel gebeurt op HL. Rick heeft 5 vragen beantwoord en het stokje doorgeven aan WJ. De Wet van Behoud van Energie bleek een verzinsel en we hebben de ontdekker daarvan en toekomstig Nobelprijswinnaar in ons midden. Posten op HL blijkt de enige werkbare manier om je onnodige abonnement bij Allebedrijvenin.nl op te zeggen. Ook werden er ten minste vier topics gesloten door Joost, het gros vanwege studievragen. Daarvan mag je de links zelf zoeken. Verder vliegen de reuzen en kneuzen je om de oren als iemand openlijk afscheid neemt van HL, voor 2012 althans. Dat gaf mij inspiratie om de dag samen te vatten en dan openlijk afscheid te nemen van vandaag zaterdag 10 maart, al ben ik inmiddels bijna een uur te laat als we de klok mogen geloven.

Dit was mijn laatste post voor vandaag. Wellicht tot morgen. Ik schenk mijn glas nog even bij met wat eikenhouten whiskey en dan oogjes dicht en snaveltjes toe.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35916-dit-is-mijn-laatste-post-van-vandaag/
Delen op andere sites

Nou Wouter, hopelijk ben je inmiddels onder zeil na een lekkere whiskey.

Hier waar ik nu zit duurt de zaterdag nog een uurtje of twee maar met zoveel gesloten topics sluit ik me bij je aan, dit is mijn laatste voor vandaag. Iedereen in NL slaap lekker en morgen gezond weer op!

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Hmmm dit is mijn eerste bericht voor vandaag.

Of zou ik daarvoor dan weer een apart topic moeten aanmaken?

Tenzij het natuurlijk ook gelijk weer het laatste bericht voor vandaag is natuurlijk want dan staat hij wel weer goed.

Lastig probleem aangezien ik pas na middernacht weet waar dit bericht nu precies thuis zou horen >;(

Ik ga er maar weer vandoor want dit is me allemaal veel te ingewikkeld voor de vroege zondag ochtend. ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar