• 0

Brainstorm sessie Brabant

Het lijkt me interessant om eens een keer met een paar andere internet marketeers die lid zijn van het forum af te spreken, om kennis, ervaringen en links uit te wisselen.

 

Ben op zoek naar mensen die al ervaring hebben met het bouwen van grotere websites en daar ook inkomsten uit hebben. En ook aandacht besteden in het uiterlijk, teksten en opbouw van de site.

 

Met als doel op zondag in een klein groepje af te spreken om in een brainstormsessie kennis, kunde, ervaringen en eventueel links uit te wisselen.

 

Enfin, wat is brainstormen -> http://whycompany.nl/algemeen/w_brainstormen.html

 

Ben zelf al jaren werkzaam als webdeveloper en heb het meeste kennis in programmeer en seo technieken, en vind het ook erg leuk om mensen te ontmoeten die ervaren zijn in andere disciplines zoals copywriting, webdesign, marketing of logistiek.

 

Waar ik niet naar op zoek ben zijn mensen die alleen maar kleine "made for adsense niches" van 3 pagina's bouwen met zwarte hoed linkbuild technieken, omdat dit toch een geheel andere tak van de sport is. Ook is het niet de bedoeling dat je een heel uitgebreide sales-pitch gaat houden van je product of dienst.

 

Het zou helemaal mooi zijn als je ook uit de buurt van Eindhoven/Tilburg komt.

 

Heb ondertussen al een groepje van 4 zeer ervaren personen bereid gevonden om mee te doen op zondag 25 maart van 13:30-17:00 in Reusel.

 

Graag zou ik er nog 2 a 3 mensen bij willen hebben. Zijn geen kosten aan verbonden om deel te nemen, locatie is een gezellig cafe/restaurant en eerste 2 consumpties zijn voor mijn rekening.

 

Dus als je interesse hebt of meer wil weten laat dan een reactie achter of stuur me een PM.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb een paar vragen, wellicht interressant als ik mijn antwoorden ook hier even post:

 

Wat is het doel van de brainstormsessie ?

 

Collega internet marketeers ontmoeten en gezamelijk brainstormen over onderwerpen waarover je graag ideeen en meningen van anderen zou horen.

Enerzijds help je anderen een stap vooruit en je krijgt zelf nieuwe ideeen en inzichten waar je zelf wellicht niet op zou komen.

 

Over welke onderwerpen kan er gebrainstormt worden ?

 

Het meest geschikt zijn onderwerpen waar iedereen vanuit zijn of haar discipline kan bijdrage aan de discussie.

Ofwel minder geschikt "best practices bij bouwen van Wordpress plugins", beter is een onderwerp als bijvoorbeeld "effectief gebruik van social media"

 

Ben ik iets verplicht ?

 

Met dezelfde inzet onderwerpen van anderen mee bespreekt als het onderwerp die jezelf aandracht.

En natuurlijk doen wat je beloofd ofwel Aanmelden = Komen.

 

Huisregels ?

 

Brainstormen is geen wedstrijd, er zijn geen prijzen wie de beste ideeen aandraagt en iedereen heeft evenveel recht van spreken.

 

Eerst ideeen genereren en daarna pas evalueren en analyseren, bespreken en eventueel ideeen combineren tot een tactiek en strategie.

 

Maar bovenal moet het natuurlijk ook gezellig zijn, en mag er ook best gelachen worden ;).

 

 

Kortom 1 + 1 = 3, het web wordt steeds socialeren, dus wij ook, de tijd om als solist je ding te doen is voorbij.

 

Met effectief communiceren, netwerken en goede contacten kom iedereen nog een stap verder.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.