Ik heb een webwinkel in herenkleding. Dit is een Magento Webshop. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een template van internet. Nu zijn sommige delen van de webwinkel in het engels en in het Nederlands. Dit wil ik graag in het Nederlands hebben. Ik heb al een Nederlands taalpakket op de webwinkel geïnstalleerd maar dit wilde niet baten.
Een ander probleem is dat de digitale factuur die mijn klant krijgt ook in het engels is. de fysieke factuur is wel echt goed verzorgd!
Op de Demo van de template staan in de zwarte balk bovenaan knoppen waar je op kan drukken bijvoorbeeld schoenen, armbanden etc.. maar ik kan dat niet in mijn template!
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt,
NJ Design
NJ Design - De online kledingwinkel voor Mannen! www.njdesign.eu
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NJ Design
NJ Design
Beste mensen,
Ik heb een webwinkel in herenkleding. Dit is een Magento Webshop. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een template van internet. Nu zijn sommige delen van de webwinkel in het engels en in het Nederlands. Dit wil ik graag in het Nederlands hebben. Ik heb al een Nederlands taalpakket op de webwinkel geïnstalleerd maar dit wilde niet baten.
Een ander probleem is dat de digitale factuur die mijn klant krijgt ook in het engels is. de fysieke factuur is wel echt goed verzorgd!
Op de Demo van de template staan in de zwarte balk bovenaan knoppen waar je op kan drukken bijvoorbeeld schoenen, armbanden etc.. maar ik kan dat niet in mijn template!
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt,
NJ Design
NJ Design - De online kledingwinkel voor Mannen! www.njdesign.eu
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36028-webshop-deel-in-het-nederlands-deel-in-het-engels/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag