Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
maartjebloem
Heren,
Ik heb een vraag mbt de Saldo Fiscale winstberekening in het overzicht aan het einde van de aangifte en de privé stortingen en ontrekkingen in een VOF situatie 75(mijn aandeel)/25 verdeling.
Bij de privé stortingen en ontrekkingen heb ik het bedrag ingevuld wat van toepassing is op mijzelf. Zo vult de andere rechtspersoon hier zijn eigen cijfers in in zijn eigen aangifte.
Omdat deze cijfers de Saldo Fisc. winstberekening beinvloeden maar verder gebaseerd zijn op de werkelijkheid(ik heb er een X bedrag uit getrokken/gestort wat niet persé 75% van het geheel is) kan het resultaat uit deze berekening toch nooit gelijk zijn aan mijn winstaandeel van de winst en verlies rekening ?
Wie o wie kan mij uitleggen hoe dit zit en wat ik fout doe?