Bij mijn aangifte IB voor ondernemers, krijg ik de melding dat het saldo fiscale winstberekening niet gelijk is aan het saldo van de winst&verliesrekening. Het verschil is precies het bedrag van de prive-bijtelling van mijn auto, die wel in de fiscale winstberekening is meegenomen, maar niet in mijn winst&verliescijfers.
Kan ik met dat verschil wel de aangifte versturen?
Zo nee: heeft iemand een tip wat moet ik veranderen om dit wel gelijk te krijgen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bellamacchina
bellamacchina
Bij mijn aangifte IB voor ondernemers, krijg ik de melding dat het saldo fiscale winstberekening niet gelijk is aan het saldo van de winst&verliesrekening. Het verschil is precies het bedrag van de prive-bijtelling van mijn auto, die wel in de fiscale winstberekening is meegenomen, maar niet in mijn winst&verliescijfers.
Kan ik met dat verschil wel de aangifte versturen?
Zo nee: heeft iemand een tip wat moet ik veranderen om dit wel gelijk te krijgen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36228-ib-aangifte-saldo-fiscale-winsterbekening-niet-gelijk-aan-winstverlies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag