Ik werk bij een vof waar een van de drie vennoten zich wil terugtrekken uit de vof. De twee overgebleven vennoten willen de vof gaan overzetten naar een bv en hebben mij aandelen aangeboden in de nieuwe nog op te richten bv. De vennoten hebben de afgelopen twee jaar geinvesteerd in de de vof (in tijd en geld) maar de onderneming maakt nog nauwelijks winst en de vennoten kunnen nog geen redelijk salaris uit de onderneming halen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
arabrab
arabrab
Beste Highlevel,
Ik werk bij een vof waar een van de drie vennoten zich wil terugtrekken uit de vof. De twee overgebleven vennoten willen de vof gaan overzetten naar een bv en hebben mij aandelen aangeboden in de nieuwe nog op te richten bv. De vennoten hebben de afgelopen twee jaar geinvesteerd in de de vof (in tijd en geld) maar de onderneming maakt nog nauwelijks winst en de vennoten kunnen nog geen redelijk salaris uit de onderneming halen.
Hoe kan de waarde van de aandelen worden bepaald?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36336-aandelen-kopen-in-een-nog-op-te-richten-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag