Ga naar inhoud

Zelf website bouwen bij mijnwebwinkel.nl

Geplaatst:

Susan08

Ik ben bezig zelf een webwinkel te maken bij mijnwebwinkel.nl

Nu heb ik een logo gemaakt maar in word, en ze vragen om een jpg of tif bestand, geen idee hoe ik dat moet doen.

Iemand hier die het wel weet?

Susan

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

In Word maak je geen logo's, in Word typ je :)

Elk tekenprogramma kan een logo/afbeelding opslaan als jpg- of gif-bestand, dus je kunt beter een tekenprogramma als Photoshop, The Gimp of Paint gebruiken.

Geplaatst:

Gast

Het handigste is inderdaad photohop. Maar omdat je Photoshop niet aanschaft voor zulke kleine dingen zou je ook naar http://www.splashup.com kunnen gaan, klikken op "Jump Right In -->" en het logo daar maken en opslaan op je computer in jpg formaat. Typ tijdens het opslaan de complete bestandsnaam inclusief .jpg (bestandsnaam.jpg) want anders slaat hij hem niet correct op.

Mocht je er echt niet uitkomen dan mag je mij het .doc document ook mailen, dan maak ik er binnen 10 seconden een .jpg van.

Geplaatst:

Susan08

• Auteur

Bedankt voor jullie reactie's

Gelukkig ben ik in het bezit van Fotoshop, dus gelijk even geprobeerd en na een beetje stuntelen is het me gelukt. :P

Thanx.

Dacht dat Mijnwebwinkel.nl makkelijk zou zijn, maar valt nog flink tegen voor een leek! ???

Susan

Geplaatst:

Henri Kroeze

Zelf een auto bouwen is ook geen sinecure... Of een fiets...

... doet leuke dingen op internet ...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.